Jump to content

Corvette/Cobra tyyliset sivuputket

Recommended Posts

Kirjoitettu

Oon tässä funtsinut jos laittais camaroon tuollaiset sivuputket mutta nettiä selailessa ei tullut kauheasti vastaan tälläisia toteutuksia. Onko kellään tarkempaa tietoa onko näitä asennettu 2.gen autoihin ja saako jostain jopa valmiita paketteja vai joutuuko sorvaamaan itse. Mielipiteitä kehiin ja linkkejä saa myös laittaa jos jossain myynnissä esim. noita corveten sarjoja 8) Tuollaisen kuvan löysin

lemanstersidepipes3yy1.jpg}

Kirjoitettu

Minä tilasin nimimerkin vermeeseen hookersin putket.. sitä en tiedä miten istuvat suoraan kamaroon, vai joutuuko muuttamaan.

Olivat rosterisena halapaa ko saippua.

Esim Summitilta löytyy

• 11 months later...
Kirjoitettu

Oon tässä funtsinut jos laittais camaroon tuollaiset sivuputket mutta nettiä selailessa ei tullut kauheasti vastaan tälläisia toteutuksia. Onko kellään tarkempaa tietoa onko näitä asennettu 2.gen autoihin ja saako jostain jopa valmiita paketteja vai joutuuko sorvaamaan itse. Mielipiteitä kehiin ja linkkejä saa myös laittaa jos jossain myynnissä esim. noita corveten sarjoja 8) Tuollaisen kuvan löysin

Morjens!

Vieläkö putkirojekti on ajankohtainen? Löytyis tallilta paketissa vielä oleva Corveten sivuputkisarja (Patriot).

http://i52.photobucket.com/albums/g37/Camaro84/Kuva032.jpg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...