Jump to content

3 gen Aerowing pullistelee


Vici

Recommended Posts

jep, mullla parani 1/4 aika sekunnilla kun otin spoikan pois \m/

 

luulempa että poikan poisto ei ollu ainoa temppu.. Vakio autossa 5kg ei näy kyllä varmaan ajassa..

Toisaalta ku ottaa 10 paikas sen 5kg niin on sekin jotain  m/

Link to comment
Share on other sites

eli siitä sais 5 kiloo pois..... ;)

Joo ja hyvä yksilö maksaa 500-600euroa suomeen rahdattuna.

Luulen että toi raha konehuoneessakin vaikuttaa jo enemmän... ;D

 

Mulla sama vika ja jotain pitää keksiä. Yks Vaasalainen kuulemma noita tekee, mutta

yhen yksilön nähtyäni voin sanoa etten 50euroa enempää maksaisi. Tarjonta saattaa

parantua jahka kerkeen "lasikuituvelho"kaverin kanssa värkkäämään. ;)

Link to comment
Share on other sites

Joo ja hyvä yksilö maksaa 500-600euroa suomeen rahdattuna.

Luulen että toi raha konehuoneessakin vaikuttaa jo enemmän... ;D

 

Mulla sama vika ja jotain pitää keksiä. Yks Vaasalainen kuulemma noita tekee, mutta

yhen yksilön nähtyäni voin sanoa etten 50euroa enempää maksaisi. Tarjonta saattaa

parantua jahka kerkeen "lasikuituvelho"kaverin kanssa värkkäämään. ;)

Noille siiville olis varmaan markkinoita, ongelma nayttaa olevan se etta kuitusiipi pitaa olla taysin priima ja maalausvalmis ja ei saa maksaa yli satasta.

Ammattilainen ei tee edes kunnon 2-osasta formua alle viidensadan ja kappaleetkin tulee maksaan 300-400e kpl jos ne on hyvia. :-\

Link to comment
Share on other sites

Noille siiville olis varmaan markkinoita, ongelma nayttaa olevan se etta kuitusiipi pitaa olla taysin priima ja maalausvalmis ja ei saa maksaa yli satasta.

Ammattilainen ei tee edes kunnon 2-osasta formua alle viidensadan ja kappaleetkin tulee maksaan 300-400e kpl jos ne on hyvia. :-\

juuri nain, ei sais maksaa mitaan ja pienikin virhe niin se on ihan paska. kone huomeeseen ollaan valmiita tekemaan mita vain kadet rasvassa, mutta jos joutuu fiksaamaan spoikkaa ei onnistu. ;D

Link to comment
Share on other sites

Noille siiville olis varmaan markkinoita, ongelma nayttaa olevan se etta kuitusiipi pitaa olla taysin priima ja maalausvalmis ja ei saa maksaa yli satasta.

Ammattilainen ei tee edes kunnon 2-osasta formua alle viidensadan ja kappaleetkin tulee maksaan 300-400e kpl jos ne on hyvia. :-\

Itseasiassa kaveri on niin "ammattilainen" kun vaan voi lasikuidun valmistaja olla...

Hinta tulee kieltämättä olemaan 300-400 välissä, mutta laatu pitäs olla vähintään

sama kuin jenkkilän 600euron malleissa. *clap*

Muistakaa ei se hinta vaan laatu m/

 

juuri nain, ei sais maksaa mitaan ja pienikin virhe niin se on ihan paska. kone huomeeseen ollaan valmiita tekemaan mita vain kadet rasvassa, mutta jos joutuu fiksaamaan spoikkaa ei onnistu. ;D

Paraskin puhuja. Konehuoneessa oli montako dollaria? ;D

Sunhan se siipi oli mitä lainasin ja kaveri ei kerinny yrittääkkään muotin tekoa, mutta

kyllä se melko mahdottomaksi sen kehui... ::)

 

Link to comment
Share on other sites

Itseasiassa kaveri on niin "ammattilainen" kun vaan voi lasikuidun valmistaja olla...

Hinta tulee kieltämättä olemaan 300-400 välissä, mutta laatu pitäs olla vähintään

sama kuin jenkkilän 600euron malleissa. *clap*

Muistakaa ei se hinta vaan laatu m/

Paraskin puhuja. Konehuoneessa oli montako dollaria? ;D

Sunhan se siipi oli mitä lainasin ja kaveri ei kerinny yrittääkkään muotin tekoa, mutta

kyllä se melko mahdottomaksi sen kehui... ::)

 

monta dollaria ja lisaa menee meinaa se on jo otettu pois ja uusi tulee tilalle. muuten ihan erillainen ;D

totta puhut siipi ei ole priima mutta eikohan ma saa siita tehtya viela kaypasen, tarkoitushan mulla oli muokata sita joten se on aihio.

Link to comment
Share on other sites

Kyllä noin isoon asiaan tarvitaan "ammattilainen"joka tehnyt volleen osia!!

Sori vaan, mutta sillä on ihan firma ja tekee lasikuitu juttuja työkseen... Varastossa noin 300kpl+

70-80 luvun autojen levike yms muotteja, no on sielä pari urheiluauton kori muottiakin ja veneisiin

pari muottia, mutta ei kai se mitään osaa tehä... Sillä on onneksi samaa vikaa kuin mulla, eli:

ei halua myydä p*skaa.

 

Ostin esim levikefirmasta suomesta Volvon takapuskurin tingittynä 200euroa ja se oli niin sekunda

että kaveri joutui tekemään siihen virityksiä ja uuden muotin. Alkuperäinen valmistaja on tunnettu

ja suosittu ruotsalainen levikefirma. \m/

Link to comment
Share on other sites

Semmostahan se on, että halpaa pitäis olla.

Sama homma on sit kans maalareiden kanssa. Mahdollisimman halpa pitäis olla. Noh kerran olen halvalla kaverilla maalauttanut ja heräs kysymys, että onks toi kaveri värisokee.

Enää en maalauta halvalla. Paitsi, jos kaikki tietää sen olevan myös hyvä.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...