5,7 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 mikähän kele kun auto ei lähteny tankilta vapaaehtosesti käyntiin(security juttu) niin lykättiin vapaalla taaksepäin about 10m odottamaan sivummalle kunnes lähtee ja kun se lähti käymään niin kauhea vikinä kun startti ottaa jostain syystä vetolevyyn vaikka sitä ennen ei mitään shimmattu oikein ja vieläpä ajeltu huoletta alkukesä... nyt käynnistettäessä vikisee hetken ja loppuu mutta alkaa taas kun pistää pakin päälle ja pakillakin loppuu jos antaa kierrosten laskea oikein alas mutta heti kun polkimeen koskee nii helvetti irti.. no d:llä ei mitään kun lähtee ajamaan mutta jälleen kun vetää 2sen pesään nii johan soi ja ihan rehdisti koko 2sen läpi niin että hävettää ja loppuu nätisti kun 3nen astuu kuvioon nyt kun sillä vähä ajanu nii saattaa esim kun lähestyy vauhdilla risteystä ja polkasee jarrua ruveta vikisemään mutta loppuu kun auto pysähtyy.. ei tuu kyllä heti mieleen mitä paketissa tapahtuu kun auton alla ihmetelly ja kattellu kun vaihteita käydään läpi..elää vetopäälä mutta mistä moinen muutos tästä vapaalla työntämisestä? mistä tuli väljät pois
balez Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 en tiedä mutta mulla uretaanisella laatikon kannakkeella teki samaa.. vaihdoin kumisen takas ja loppui.. asento muuttui kyllä mutta tohon en osaa sanoa mistä se sulla voisi johtua.. torgue armin pää löysällä irti.. pusla pois sieltä... laatikon kannake
5,7 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 en tiedä mutta mulla uretaanisella laatikon kannakkeella teki samaa.. vaihdoin kumisen takas ja loppui.. asento muuttui kyllä mutta tohon en osaa sanoa mistä se sulla voisi johtua.. torgue armin pää löysällä irti.. pusla pois sieltä... laatikon kannake voiko se paketti joustaa vetopäällä sen verran että kun on kova pusla laatikon alla eikä laatikko liiku motin mukana niin ottaa startti vetolevyyn kiinni?? sielä on spohnin torgue arm ja samaa pakettia laaktikon kannake ja urtsi kannake..kaikki oli päällisin puolin kunnossa ku kattelin. kun itelläki kävi mieles että pitäiskö ne motin kumit vaihtaa urtsi malliin jos paketti vois ola tukevampi kun nyt 20v täyttäneet kumit.. toisaalta niistä uretaani motin puslista oon kuullu huonoa? http://store.summitracing.com/egnsearch.asp?Ntt=3-1116R+&searchinresults=false&Ntk=KeywordSearch&DDS=1&N=700+4294908216+4294908198+4294924930+4294840140+115&x=19&y=4
balez Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 niin en tiedä... mutta mulla ainakin vaikutti sen verta kun uretaanin torgue armin pusla ja laatikon tuki... vaihdoin laatikon tuen kumiseen niin loppu.. vastaavat oireet täysin... mikkekin kuuli tallissa ja ihmetteli miten mahdollista :
5,7 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 niin en tiedä... mutta mulla ainakin vaikutti sen verta kun uretaanin torgue armin pusla ja laatikon tuki... vaihdoin laatikon tuen kumiseen niin loppu.. vastaavat oireet täysin... mikkekin kuuli tallissa ja ihmetteli miten mahdollista : no näin se täytyy olla eipä oo iso homma tilaanpa sitten uudet motin urtsit ja jos se ei sillä lähde niin sitte ihmetellään lisää
KKOSKINEN Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2008 Tarkasta nyt ensin starttimoottorin tila. Katso, että vetää rattaan kunnolla takaisin. Jos esim. haarukka katkeaa, niin auto voi startata mutta ratas jää ulos. Laatikko, moottori ynnä muuthan ei liiku toistensa suhteen vaikka kumit olis millaset vain. Kato myös onko vetolevyssä iskemiä ja että se on kunnolla kiinni.
balez Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2008 Tarkasta nyt ensin starttimoottorin tila. Katso, että vetää rattaan kunnolla takaisin. Jos esim. haarukka katkeaa, niin auto voi startata mutta ratas jää ulos. Laatikko, moottori ynnä muuthan ei liiku toistensa suhteen vaikka kumit olis millaset vain. Kato myös onko vetolevyssä iskemiä ja että se on kunnolla kiinni. ei liiku ei.. mutta urde laatikon tuella laatikon perä nousee ylemmäs.. no jaa sama tuo.. kiinni otti mulla.. en sit tiedä mikä.. tosin on urde koneen kannakkeetkin.. eihän sen pitäs vaikuttaa.. kai se sit kahnas jonnekkin muualle vaikka sinne sen katsottiin ottavan..
GTATL Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2008 jos startti puoli on kunnossa voihan vetolevy olla "vasahtanyt" turbiinihan liikkuu akselilla.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään