z 28 jari Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2008 Noniin hyvä säkä se vaan jatkuu...Eli oireet on seuraavat:kotiapäiten tullessa rupes veto häviämään ykkösellä ja kakkosella ja täristi.Aivankuin oilis jarrut maanneet päällä.Kun aski vaihtoi kolmoselle,ei pistänyt enään hanttiin.Kun auto käy paikallaan kuuluu samanlainen ujellus kuin mitä laturi antaa radioon. Eli onko turbiini vai aski rikki vai molemmat?
z 28 jari Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Nyt tarttis vinkkejä ton laatikon irrottamiseen.
Soppa Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Tunkkia alle ja irrota crossmemberi. Tunkkia laskemalla tulee tilaa avata ne ylimmätkin pultit. Pultit saa parhaiten irti käyttämällä noin metrin verran jatkovarsia, laatikon takaosasta tähdäten. Sieltä on suora näkyvyys pulteille. Kato, ettei jakaja osu tulipeltiin kun lasket laatikkoa.
Nupa Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Mun piti irrottaa myös putket jotta sai ylimmät pultit veks, ei taipunu muuten tarpeeks alas.
z 28 jari Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Mites kun ton crossmemberin irroitaa,niin kampeaako se johonkinsuuntaan?Kannattaako pistää auto pukeille vai tunkkaa ja laittaa renkaitten alle puuta niinpaljon että saa riittävästi tilaa alle?Öljyt kannattaa vissin laskea ensimmäiseksi ulos ennenkuin ottaa kardaanin irti?
mikke Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 torgue armi pyrkii ylös jos auto pukeilla mut toi lootan palkki (krosmemperi) ei kampee mihinkään. itellä oli toisen auton renkaat vanteineen camaron pyörien alla ja puukiilat että pysyy varmasti paikallaan. öljyt ekana valumaan ja sit kaikkea muuta.
z 28 jari Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Juurikin sitä pitkittäistukea meinasin(torquearm).Siinävaiheessa kun lootanpultit ja vetolevyn/turbiininpultit on irti jaa rupee kiskomaan laatikkoa irti koneesta,niin muuttaako kone asentoa,ts.keikahtaako johonkinsuuntaan vai jääkö samaan asentoon?
mikke Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 kone jää samaan asentoon tai nousee hieman suorempaan jos on kovasti kallistuneena taaksepäin. torkuearmin ku ottaa irti laatikon päästä häntää laskiessa ei siitä tarvitse murehtia sen enempää
z 28 jari Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Hyvä tietää,lähinnä olin huolissani tosta jakajan ja tulipellin välisestä etäisyydestä.Meinasin jättää jakajan rungon paikoilleen ja irroittaa vain kannen.
z 28 jari Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Paljonkos olis syytä olla tilaa pohjan ja tallinlattian välissä että toosa tulee suosiolla pois ja menee paikoilleen?
Nupa Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2008 Tämän verranriittää, olisko tossa reilu 20cm...
z 28 jari Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2008 Ok hyvä juttu.Laitoin pyörienalle pauttiarallaa 25cm puuta.Sulla on vissiin vähän enemmän,2xtiili+pattinki+pihalaatta->~35cm. Etiittivä:Nyt voi kokemusta viisaampana voin kirjoittaa että toi ~25cm tavaraa pyörienalle on melko minimi.Jos on vähempi ei laakottia saa pois autonalta,vaikka saa irroitettua.Ja toi pitkittäistuen(torkuearm)kampeaminen on suorassa suhteessa taka-akselin korkeuteen.Mikäli akseli roikkuu vapaasti (auto pukeilla)niin kampeaa kiitettävästi. Jos seisoo pyörillään,niin ei kampea juuri lainkaan.
z 28 jari Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Loota kiikutettiin Parolaan korjaukseen(tehtiin takuuna).Oli 3-4 pakka päällä kokoajan.Eli ei vikaa turpiinissa. Onks tiatoo mahtaako askin takatukeen(crossmember)saada uusia kumeja(niitä mitkä on metallilevyjen välissä)?
camaro82 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Onks tiatoo mahtaako askin takatukeen(crossmember)saada uusia kumeja(niitä mitkä on metallilevyjen välissä)? Mä kyselin useammasta paikasta eikä luettelotkaan tienny moisista Ratkaisin asian laittamalla sopivan vahvuista kumimattoa palkin ja sen levyn (missä on reikä askin takakannatinkumille) väliin ja kasasin/kiristin pyöreiden kumien pultit. Tuli jämäkkä palkki
Soppa Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Onko nyt siis puhe laatikon takapään tukikumista? Pitäs löytyä orggismallista mistä tahansa jenkkiliikkeestä...
Cosa Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Jos on tarve tuolle kumille, multa tai balezilta löytyy. En muista enää, kumman kumi tuolla tallissa pyörii Onko nyt siis puhe laatikon takapään tukikumista? Pitäs löytyä orggismallista mistä tahansa jenkkiliikkeestä...
balez Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Jos on tarve tuolle kumille, multa tai balezilta löytyy. En muista enää, kumman kumi tuolla tallissa pyörii käytetty joka tapauksessa... mutta kestää vielä muutaman vedon
Cosa Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 käytetty joka tapauksessa... mutta kestää vielä muutaman vedon OT: Onko se nyt se urdekumi sulla vai miten se oikein meni
z 28 jari Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Onko nyt siis puhe laatikon takapään tukikumista? Pitäs löytyä orggismallista mistä tahansa jenkkiliikkeestä... Ei vaan niistä kahdesta pyöreästä vaimenninkumista mitkä on takatuen kahden raudan välissä.
z 28 jari Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Mä kyselin useammasta paikasta eikä luettelotkaan tienny moisista Ratkaisin asian laittamalla sopivan vahvuista kumimattoa palkin ja sen levyn (missä on reikä askin takakannatinkumille) väliin ja kasasin/kiristin pyöreiden kumien pultit. Tuli jämäkkä palkki Pitää kehitellä samanlaiset mikäli ei löydy orkkista vastaavaa.
balez Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 OT: Onko se nyt se urdekumi sulla vai miten se oikein meni se on mulla.. maksoin sen parikymppiä välimiittissä siitä.. mutta on hyllyllä odottamassa parempia aikoja
balez Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Pitää kehitellä samanlaiset mikäli ei löydy orkkista vastaavaa. laittakaas kuvaa nyt mistä puhutte.. oon aivan pihalla
camaro82 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Oon huono piirtelemään mutta toiv. tästä jotain tajuaa Pallukat tuolla välissä ovat ne ko. kumit. Niiden viereen kumimattoa ja kun pultit kiristää, klappi poistuu. Piirroksesta puuttuu pultit ja alapuolen pyöreät kumit. Klikkaa allaolevaa linkkiä ja hieno piirros avautuu ;D Palkinkuvatus.doc
Soppa Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2008 Ei mulla oo kyllä tullu vastaan tollasia kumeja
z 28 jari Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2008 Ei mulla oo kyllä tullu vastaan tollasia kumeja Olisko toi takatuen malli vaihtunut uudemmissa?
Recommended Posts