Jump to content

ruiskulle ei tule käskyä?

Recommended Posts

Kirjoitettu

elikkäs auto ei käynnisty..hörähtää ja sit ei meinaakkaan. bensapaine tulee tarkastus venttiillille.kipuna tulee, siis oma epäilyni et syystä tai toisesta ruiskussa häikkää.

ONKO ja MISSÄ sullaketta,relettä jotain mikä antaa ruiskulle käskyn? voinhan olla ihan hakuteillä..mut viisaammat auttakee, missä vois olla vikaa.. (teki aikasemmin kesällä muutaman kerran sen et ei lähtenyt kylmänä käymään. nyt ei lähe ollenkaan)

pontiac 350 vm 89

Kirjoitettu

ö-paineanturi uusi.. niin ja flektit lähtee heti pyörimään kun laittaan virran päälle

Kirjoitettu

mitäs vikakoodit sanoo?...maffi,b-pumpun ö-paineanturi,ecm:n lämpöanturi??? laita "ses" valo toimintaan jos on poltin rikki/poistettu,

helpottaa elämää vikaa etsiessä.

Kirjoitettu

ö-paineanturi uusi.. niin ja flektit lähtee heti pyörimään kun laittaan virran päälle

Kyllä siellä varmaan jotain häikkää on. Mulla kun laittaa virrat päälle ei kuulu kuin benspumpun surina, kun starttaa mittarit menee pohjaan ja flektit käy päällä=>ilmeisesti joku "bulb test" ja kuuluu niin tehdäkin, mutta vasta startatessa. Viisaammat korjatkoon jos olen väärässä  8) ???
Kirjoitettu

flektit lähtee heti pyörimään kun laittaan virran päälle

Kokeileppa vaan toisella ecm:llä m/

Kirjoitettu

mulla olis yks varmasti toimiva ecm. voin lainata jos haluat kokeilla onko vika siinä \m/ lappeenrannasta löytyy.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...