TransAM. Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2008 elikkäs auto ei käynnisty..hörähtää ja sit ei meinaakkaan. bensapaine tulee tarkastus venttiillille.kipuna tulee, siis oma epäilyni et syystä tai toisesta ruiskussa häikkää. ONKO ja MISSÄ sullaketta,relettä jotain mikä antaa ruiskulle käskyn? voinhan olla ihan hakuteillä..mut viisaammat auttakee, missä vois olla vikaa.. (teki aikasemmin kesällä muutaman kerran sen et ei lähtenyt kylmänä käymään. nyt ei lähe ollenkaan) pontiac 350 vm 89
Nova Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2008 Mites se öljynpaine-anturi joka ohjasi jotain.
TransAM. Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2008 ö-paineanturi uusi.. niin ja flektit lähtee heti pyörimään kun laittaan virran päälle
rokzetä Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2008 mitäs vikakoodit sanoo?...maffi,b-pumpun ö-paineanturi,ecm:n lämpöanturi??? laita "ses" valo toimintaan jos on poltin rikki/poistettu, helpottaa elämää vikaa etsiessä.
TransAM. Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2008 ei anna kuin koodi 12
5.7targa Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2008 ö-paineanturi uusi.. niin ja flektit lähtee heti pyörimään kun laittaan virran päälle Kyllä siellä varmaan jotain häikkää on. Mulla kun laittaa virrat päälle ei kuulu kuin benspumpun surina, kun starttaa mittarit menee pohjaan ja flektit käy päällä=>ilmeisesti joku "bulb test" ja kuuluu niin tehdäkin, mutta vasta startatessa. Viisaammat korjatkoon jos olen väärässä
jeretz Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2008 flektit lähtee heti pyörimään kun laittaan virran päälle Kokeileppa vaan toisella ecm:llä
Rale Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2008 mulla olis yks varmasti toimiva ecm. voin lainata jos haluat kokeilla onko vika siinä lappeenrannasta löytyy.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään