tapsa84 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2008 polttaa himmeästi check gauges valoa joskus parin kilsan ajan.. ei näyttäs lataavan sillon. onko kellään vinkkiä mihin viittais??
BlackZ Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2008 polttaa himmeästi check gauges valoa joskus parin kilsan ajan.. ei näyttäs lataavan sillon. onko kellään vinkkiä mihin viittais?? Voi olla että laturi ei herää ennenkuin korkeammilla kierroksilla, eli jos sun laturi on sellanen niin sun pitää pikkasen polkaista kaasua aina käynnistäessä että se alkaa lataamaan. Vai tekeekö se tuota ihan lennosta, eli toimii alkuun oikein ja sitten vasta alkaa temppuilee..?
tapsa84 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2008 kolme vuotta oon ajanu tuolla eikä mitään onkelmaa ku nyt parin viikon aikana tehny pari kolme kertaa. ajanu kilometrin verran ni heittäny palamasta. tuo on niin uus laturi jo ettei siinä tarvii ku jysäyttää tulille ni alkaa virta kulkeen mietin että oisko joku maadotus/kosteus tai hiilivika?
F350 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2008 Maadotukset kannattaa tarkistaa ekana, onko akulla käytössä sivunapa-akun adapterit? Niiden liitokset voi olla löysällä/ hapettununeet.
Cosa Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2008 Akun navat oli mulla kerran syynä. Mahdolliset hapettumat pois.
Nupa Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2008 Mulla oireili tuolleen kerran laturin hiilet ja toisen kerran staattori (ja sit sieltä pamahti johtimet vaimitäneon...)
tapsa84 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2008 viime kesänä ostin exiden hyytelöakun orkkis kiinnityksillä. ei oo hapetuksia kengissä ja laturilta akulle menevän piuhan vaihdoin järeämpään samalla kertaa. alkuperäinen kun sattuu olemaan niin ohut.. parani latausjännite hieman sen jälkeen. oiskohan tuo sitte viisain käyttää se laturi osina jos maadotukset on kunnossa..?
F350 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2008 viime kesänä ostin exiden hyytelöakun orkkis kiinnityksillä. ei oo hapetuksia kengissä ja laturilta akulle menevän piuhan vaihdoin järeämpään samalla kertaa. alkuperäinen kun sattuu olemaan niin ohut.. parani latausjännite hieman sen jälkeen. oiskohan tuo sitte viisain käyttää se laturi osina jos maadotukset on kunnossa..? kyllähän tuo sitten hiilien loppumiselta vaikuttaa
tapsa84 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2008 pitää kattoa ne. mutta auto ei oo kyllä ku vajaa satatuhatta ajettu..
Nupa Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2008 Ei se kato ajomäärää, niin hassulta kun tuo kuulostaaki. Mulla o hiilet kestäny jopa 10 tkm tai vähemmänkin... ajanu nyt jonku 65tkm ja taitaa olla viides laturi menossa.
tapsa84 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2008 niin no joo tämähän oliki amerikan ihme
gmc63 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2008 Ei se kato ajomäärää, niin hassulta kun tuo kuulostaaki. Mulla o hiilet kestäny jopa 10 tkm tai vähemmänkin... ajanu nyt jonku 65tkm ja taitaa olla viides laturi menossa. Joo itellä vissiin alkuperäinen laturi ja ajettu 107000 mailia saas nähdä koska hajoo
tapsa84 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2008 Yes. käytin laturin pöydällä, kaikki sisällä ku uutta. laitoin kasaan/paikalleen ja lisämaadotuksen ni alko pelaan kiitti vinkeistä kaikille!!
-vellu Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2008 laitoin kasaan/paikalleen ja lisämaadotuksen ni alko pelaan kiitti vinkeistä kaikille!! Lisämaadoitus
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään