old black lady Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2008 kaipaisin hieman niksejä.th 350 levyt vaihdettu kesällä ja laitettu säädettävä alipaine sekä shiftkit.mutta; ..nyt toimii repiessä hyvin eli ottaa kunnon kierrokset ennen kuin isompaa(noin 3500-4500) mutta miten ihmeellä ne vaihteet saa säädettyä vaihtumaan pintakaasu ajossa pienillä kierroksilla? nyt se vaatii 2000 kierrosta että saa kyläajossa kolmosen.ja pudottaa heti pois jos vauhti hidastuu tai irrottaa kaasusta..auttakaa nyt tyttöä mäessä
camaro82 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2008 Ootkos koittanu hieman löysätä kickdown-vaijeria? Mulla oli samanlaisessa laatikossa iso hakeminen säädettävän alipainemodulaattorin ja kicdown-vaijerin saamiseksi kohdalleen
Juhani LS1 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2008 Säädä modulaattoria, vaijeri vaikuttaa 350,ssä vain kaasu pohjassa vaihtoon. katso et modulaattori saa puhtaan vakuumin ei portatusta nipasta mieluiten kaasarista ja siinä ei sit tarvii olla mitään muuta samassa.
camaro82 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2008 Kyllä ainakin mulla vaikutti tuo vaijeri osakaasu-vaihtoihinkin
Juhani LS1 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2008 Jaa minusta sen voi ottaa vaikka pois ja toimii osakaasulla ihan OK silti
camaro82 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2008 Jaa minusta sen voi ottaa vaikka pois ja toimii osakaasulla ihan OK silti Olisko noita TH350-laatikoita sit erilaisia? Mun Camaron entisessä laatikossa tuo vaijerin asento tosiaan vaikutti
Juhani LS1 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2008 On,on TH350, TH350C missä lukkoturbiini, TH375B missä maksimi määrä levyjä directissä ja forwardissa ja TH250 lopower versio ilmajäähdytteisellä turbiinilla käytettiin Vegassa ym, kaikkissa on irroittettava lyhyt tai pitkä häntä missä sama jako kun TH700 mutta kaikista puuttuu torquearmin kiinitys mahollisuus. Kaikissa on oikeella puolella vakuumimodulaattori joka osoittaa taaksepäin. III gen ei ole ikinä valmistettu millään noista vaan -82 ja alkuvuosi -83 oli 3 vaihteinen TH200C missä ei ole modulattoria eikä irroitettavaa häntää pohja on huomattavasti 350 näkönen, TH200R4 on ihan erinäkönen ja pitempi ja siinä on sekä Chevy että BOP jako bellhousingissa. TH200C tilalle sopi suoraan TH350 tai 350C lyhyellä hännällä B/M myi aikanaan armin kiinnitys sarjaa oon ite tehny ton swapin -82seen, ja jokusen 350 askin, kunnossa olevana se kestää 500hp 700nm vaihtaa lämä levällään kumit kiljahtaen ja pintakaasulla niin ettei tiedä millon se on vaihteet kelannu, en käsitä miten kickdown vaijeri voisi vaikuttaa osakaasuvaihtoihin vena liikkuu vasta vikalla 10mm liikettä
camaro82 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2008 -82 ja alkuvuosi -83 oli 3 vaihteinen TH200C missä ei ole modulattoria eikä irroitettavaa häntää pohja on huomattavasti 350 näkönen, en käsitä miten kickdown vaijeri voisi vaikuttaa osakaasuvaihtoihin vena liikkuu vasta vikalla 10mm liikettä No se TH350-aski on sitten jälkeenpäin laitettu, kolmivaihteinen tuo mun Camaro on ollut koska shifterissä ei ollu OD-asentoa. Jostain kumman syystä se vaijeri vaikutti osakaasulla ajoonkin
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään