Jump to content

3gen takaluukku lasikuidusta

Recommended Posts

Kirjoitettu

Olisko kiinnostusta lasikuituiseen takaluukkuun? Jos kiinnostusta olis tarpeeks

myös "ferrari" malliseen, eli Pontiac Fiero GT tyyliseen takaluukkuun orkkis sivuprofiililla,

niin sellanenkin olis ehkä tulossa saataville... 8)

• Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• rstuning

24

• Z-mo

6

• GTATL

5

• Vici

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Kiinni veti, eli ainakin alkuperäisen näkönen läpinäkymätön siis tehdään, mutta jos haluaa nähdä

"takalasista" niin sit pitäs melki värkätä tollanen "ferrari look" ja siihenkin on jo mallikuvia, joita

laitan kun pääsen omalle koneelle.

Kirjoitettu

Kiinni veti, eli ainakin alkuperäisen näkönen läpinäkymätön siis tehdään, mutta jos haluaa nähdä

"takalasista" niin sit pitäs melki värkätä tollanen "ferrari look" ja siihenkin on jo mallikuvia, joita

laitan kun pääsen omalle koneelle.

Niin eli siis meinaat korvata koko takalasin lasikuidulla?

Mä tarkotin vaan sitä takalasiin kiinnittyvää peltikäikälettä. Kyllä mä lasin meinaan pitää ihan lasina.

Kirjoitettu

Niin eli siis meinaat korvata koko takalasin lasikuidulla?

Mä tarkotin vaan sitä takalasiin kiinnittyvää peltikäikälettä. Kyllä mä lasin meinaan pitää ihan lasina.

No mitäs pirun hyötyä siitä olis? Sehän painaa joku 3kiloo ja lasi painaa joku 47kg (lonkalta arvioituna).

Ei ruostetta lasikuidulla oo tavattu korjata, jos se on syynä niin hanki uus pellin pala.

Ei pystytä edes tekemään sitä peltisoiroa kuidusta, kun lasi on kiinni ja paha se olis saada siinä pysymäänkään.

Kirjoitettu

No mitäs pirun hyötyä siitä olis? Sehän painaa joku 3kiloo ja lasi painaa joku 47kg (lonkalta arvioituna).

Ei ruostetta lasikuidulla oo tavattu korjata, jos se on syynä niin hanki uus pellin pala.

Ei pystytä edes tekemään sitä peltisoiroa kuidusta, kun lasi on kiinni ja paha se olis saada siinä pysymäänkään.

Tsot tsot tsot, Poika poika! Ookko ikinä pitäny käsissäs tuota orkkis luukun pellinkäikälettä? Se nimittäin painaa, ja PALJON. Lasin paino on ehkä puolet koko takaluukkuhässäkän painosta. Nimimerkillä oon kumpaakin pyöritelly sekä yhdessä että erikseen, irtonaisena. Jos tuon pelkän takaluukun pellisoiron tilalle löytyis kuituinen korvike niin kiinnostaa. Takaluukun lasin korvaisin sitten jossain vaiheessa polykarbonaatti tms versiolla,

Mitään "fiero" tai "ferrari"-lookkia en kaipaa, jos tarkootat sellaista notch back mallista missä takalasi on pystyssä. Ne on rumia ja epäaerodynaamisia

Kirjoitettu

Tsot tsot tsot, Poika poika! Ookko ikinä pitäny käsissäs tuota orkkis luukun pellinkäikälettä? Se nimittäin painaa, ja PALJON. Lasin paino on ehkä puolet koko takaluukkuhässäkän painosta. Nimimerkillä oon kumpaakin pyöritelly sekä yhdessä että erikseen, irtonaisena. Jos tuon pelkän takaluukun pellisoiron tilalle löytyis kuituinen korvike niin kiinnostaa. Takaluukun lasin korvaisin sitten jossain vaiheessa polykarbonaatti tms versiolla,

Mitään "fiero" tai "ferrari"-lookkia en kaipaa, jos tarkootat sellaista notch back mallista missä takalasi on pystyssä. Ne on rumia ja epäaerodynaamisia

Joo en oo pitäny enkä pidä se puolet siinä lasissa on kuitenki liikaa, kun keventämään ruvetaan...

Tällästä ajatellu värkätä ja Notchback malli on v*tun ruma, mutta tässä pysyis sivuprofiili vakiona.

F-body_ferrari_look_luukku.JPG}

Kirjoitettu

Joo en oo pitäny enkä pidä se suolet siinä lasissa on kuitenki liikaa, kun keventämään ruvetaan...

Tällästä ajatellu värkätä ja Notchback malli on v*tun ruma, mutta tässä pysyis sivuprofiili vakiona.

mista loysit ton kuvan? tekeeko joku noita luukkuja taallapain joku?

Kirjoitettu

Jukan kanssa samoilla linjoilla. Jos lasi jollain pitää korvata, niin polykarbonaatilla. On vielä "lasin" näkönen ja näkee jotain.

Jos sen korvaa lasikuidulla, niin siitähän tulis ihan P-U:n näkönen! Kaukaa katottuna voisin kuvitella hyvin, että näyttää joltain pressulta...

Kirjoitettu

mista loysit ton kuvan? tekeeko joku noita luukkuja taallapain joku?

Yritin tota huutaa oli Floridas, eli "sieläpäin", mutta hinta meni yli 400usd ja picup only sua en tavottanu varmistamaan noutoa,

kun olit sielä alaskassa sillon. Kuulemma joku Canadassa tekee tai tehny joskus. Voitas kaverin kans väsätä talvella 99% identtinen,

jos kiinnostusta olis edes yhen ostajan verran... Miten olis ;)

ps. Tohon vois sopia Fiero GT spoileri, joka on saman tyylinen kuin Notchback siipi, mutta hiukan rajumpi

ja sellanenkin olis suunnitteilla. Sopis tietysti Aerowing myös joka on jo tekeillä...

Jukan kanssa samoilla linjoilla. Jos lasi jollain pitää korvata, niin polykarbonaatilla. On vielä "lasin" näkönen ja näkee jotain.

Jos sen korvaa lasikuidulla, niin siitähän tulis ihan P-U:n näkönen! Kaukaa katottuna voisin kuvitella hyvin, että näyttää joltain pressulta...

Sullon kummallinen käsitys lasikuituluukun pinnasta??? Sehän näyttäs tasan siltä kuin olis maalattu lasi.

Voihan sen lasin kohdan maalata mustaksi, niinku mulla tulis koko luukku...

Ei tartte ostaa jos ei osaa peruuttaa peileistä.

Kirjoitettu

Ei tartte ostaa jos ei osaa peruuttaa peileistä.

Osaan peruuttaa peileistä mutta en osta siltikään lasikuitusta takalasia.

Camaro on Camaro ja paku on paku. En rupea niitä sekottamaan keskenään.

Kirjoitettu

Osaan peruuttaa peileistä mutta en osta siltikään lasikuitusta takalasia.

Camaro on Camaro ja paku on paku. En rupea niitä sekottamaan keskenään.

Pakut on peltiä ja niissä on takalasi. Voidaan tehdä sulle lopputynkä, mutta luultavasti

et saa sitä ikinä tiiviiksi ja sen kun näkis et joku oikeesti tekiskin sellasen plexi lasin 3geniin.

Kirjoitettu

Pakut on peltiä ja niissä on takalasi. Voidaan tehdä sulle lopputynkä, mutta luultavasti

et saa sitä ikinä tiiviiksi ja sen kun näkis et joku oikeesti tekiskin sellasen plexi lasin 3geniin.

Noita lexani ikkunoita saa ihan valmiina esim summitilta. Toki maksaa paljon.

Kirjoitettu

Noita lexani ikkunoita saa ihan valmiina esim summitilta. Toki maksaa paljon.

Jee eipa tuo polykarbonatti oo halapaa taalakaan, rallimiehet kertovat etta ku ostaa suoran levyn ja panee sen alakuperasen akkunan paale saunanlautehille koviin loylyhin niin jo lerpsahtaa karponaatti alakuperaasen muotoseks

Kirjoitettu

Jee eipa tuo polykarbonatti oo halapaa taalakaan, rallimiehet kertovat etta ku ostaa suoran levyn ja panee sen alakuperasen akkunan paale saunanlautehille koviin loylyhin niin jo lerpsahtaa karponaatti alakuperaasen muotoseks

Juu näin oon kuullu että saunas sais polukarponaatin taitettua. Tosin ei mulla oo ny justiin saunaakaan  ::)

Kirjoitettu

Juu näin oon kuullu että saunas sais polukarponaatin taitettua. Tosin ei mulla oo ny justiin saunaakaan  ::)

Pittää tehä sauna, että saa kevyen takalasin.

ja sit sen lasin lämpimänä saunakaljoissa talliin kanteleen..  ;D

Kirjoitettu

Yhä edelleen haluaisin nähdä kun joku oikeesti 3geniin sellasen tekis ITSE!

Kaikkea saa rahalla sehän on selvä ja tästä on melko turha väitellä, kunhan

ilmotin mitä olis tarjolla, mutta jos ei kukaan niitä halua niin "sou not"

Mulla on sit GTA kevyimmästä päästä, jos ei muille kelpaa.http://www.volvolandia.com/SVF/Smileys/classic/1186.gif

Kirjoitettu

Yhä edelleen haluaisin nähdä kun joku oikeesti 3geniin sellasen tekis ITSE!

Kaikkea saa rahalla sehän on selvä ja tästä on melko turha väitellä, kunhan

ilmotin mitä olis tarjolla, mutta jos ei kukaan niitä halua niin "sou not"

Mulla on sit GTA kevyimmästä päästä, jos ei muille kelpaa.http://www.volvolandia.com/SVF/Smileys/classic/1186.gif

Voitas perustaa topicci tuolle keventämiselle.

Itselläkin suunnitelmissa semmonen.

Kirjoitettu

yhdyn muutamaan.. toi on tasan sen mallinen mitä pikapin tekemisessä käytettiin... hui stana..

revi ne levikkeet pois niin kevenee.. tai alumiinin mylly keulille tai tai

Kirjoitettu

olishan noi houkuttelevia mutta kyllä se normaali käyttö menee vituiksi jos ja kun rupee vaihtamaan takaluukkua/ovia/laseja/kattolaseja johonki köykäsempää kun niitä nyt jotakuinkin tarvii kun autolla normisti ajelee eikä köykäsemmät toimi normaalisti ::)

Kirjoitettu

ajelen korollalla (vaikka en semmosta oo edes ikinä omistanu)  ::)

Osta osta!  ;D     Ja toi luukku ei kyllä näytä kovin hyvältä...
Kirjoitettu

Jos nyt oli kyse sen mallisesta kuin tuossa yhdessä kuvassa,niin ei morjes!! ei se paljoo lohduta,jos ainoastaa suoraan sivulta näyttää alkuperäiseltä.. tosta keskellä olevasta kolosta tulee justihin mieleen pick-up 3gen (HYI stana) JOS olis malliltaan 100% kopio alkuperäisestä,niin voisin harkita tilausta..!

Ja sen vähän mitä oon näitten kanssa touhunnu,niin oon saanu käsityksen että se on KEULA mistä pitäs painoa saada pois..

-mut enhän mä näistä romuista mitään tiedä,kun vaan hitsailen ruosteita,ei kiinnosta vaparin viritys ja ajelen korollalla (vaikka en semmosta oo edes ikinä omistanu)  ::)

yhdyn muutamaan.. toi on tasan sen mallinen mitä pikapin tekemisessä käytettiin... hui stana..

revi ne levikkeet pois niin kevenee.. tai alumiinin mylly keulille tai tai

Mä oon väitelly suurimmanosan ajasta normaalilookista en siis tosta "ferrari lookista"

Tulossa alu kannet ja kuituluukku eteen myös.

http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=3180.new

olishan noi houkuttelevia mutta kyllä se normaali käyttö menee vituiksi jos ja kun rupee vaihtamaan takaluukkua/ovia/laseja/kattolaseja johonki köykäsempää kun niitä nyt jotakuinkin tarvii kun autolla normisti ajelee eikä köykäsemmät toimi normaalisti ::)

Miksei toimi normaalisti??? Mulle tulee ainaki alkuperäsiin saranoihin ja systeemeihin kiinni täysin orgis look!

Kyllä sitä itketään että pitäs painoo saada pois ja sitä ja tätä ja tuota, mutta kun jotakin olis tarjolla nii

itketään vielä isompaan ääneen sitte :o Olkaa perkele ilman jos ei kiinnosta ja menkää muualle itkemään. >:(

Kirjoitettu

Kyllä sitä itketään että pitäs painoo saada pois ja sitä ja tätä ja tuota, mutta kun jotakin olis tarjolla nii

itketään vielä isompaan ääneen sitte :o Olkaa prkl ilman jos ei kiinnosta ja menkää muualle itkemään. >:(

Äläs ny kuoma ota tätä niin vakavasti, tämmöstä tää on välillä täällä foorumilla ;) Jos noi sun ehdotelmat ei kelpaa yhdelle prosentille maailman f-bodyharrastajista niin jäähän jäljelle vielä 99%. Mutta eihän meitä ees oo niin montaa ;D  Sori hieman OT..
Kirjoitettu

Miksei toimi normaalisti??? Mulle tulee ainaki alkuperäsiin saranoihin ja systeemeihin kiinni täysin orgis look!

itketään vielä isompaan ääneen sitte :o Olkaa prkl ilman jos ei kiinnosta ja menkää muualle itkemään. >:(

tuos postaamassas kuvas ollu luukku syö aika tehokkaasti tuon kuormatilan, kun joskus joku hullu saattaa jopa kuljettaa näillä jotain.

Ja saa sitä painoa pois paljonkin ilman mitään oksennuksen näköistä "ferrari-look" takalluukkua, kun vaan käyttää mielikuvitusta

Kirjoitettu

harwoodilta löytyy myös kuitu ovet ::) mulle riittää kuitu konepelti :-P

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...