LOB Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2008 Morjens . Ihan pakko laittaa tännekin tästä mielipide. Mulla on 4 gen borlan cat back kiinni äänet maltilliset normaali ajossa , kumminkin vähän räyheemmät kun vakio. Putkisto on tosi paljon virtaavampi kun orkkis. Kunnolla kun antaa hanaa niin vaimentajan ohi pääsee enemmmän pakokaasuja ja ääni muuttuu totaalisesti.
Senior Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2008 Kunnolla kun antaa hanaa niin vaimentajan ohi pääsee enemmmän pakokaasuja ja ääni muuttuu totaalisesti. Justiinsa !
Chevy Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2008 Kunnolla kun antaa hanaa niin vaimentajan ohi pääsee enemmmän pakokaasuja ja ääni muuttuu totaalisesti. prikat,you know
pantera Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2008 prikat,you know prikat pois, vastus vahenee, muttei meteli
TexFinn Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2008 Joo, saundit ovat ihan jees kun prikat ovat pois edesta. Ja prikkojen kanssakin Borlassa on kylla asialliset saundit. Mutta... En kylla valttamatta itse ostaisi uutena sellaista kun lahes samanlaiset saudit saa aikaiseksi halvemmallakin. Esim. Magnaflow plus sahkoinen cutout tulee vahintaan 200 taalaa halvemmaksi. Mutta mullahan onkin aina tuo budjettivirittaminen mielessa...
-vellu Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2008 Joo, saundit ovat ihan jees kun prikat ovat pois edesta. Ja prikkojen kanssakin Borlassa on kylla asialliset saundit. Mutta... En kylla valttamatta itse ostaisi uutena sellaista kun lahes samanlaiset saudit saa aikaiseksi halvemmallakin. Esim. Magnaflow plus sahkoinen cutout tulee vahintaan 200 taalaa halvemmaksi. Mutta mullahan onkin aina tuo budjettivirittaminen mielessa... Mulla on Magnaflow plus sahkoinen (vuotava) cutout
TexFinn Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2008 Mulla on Magnaflow plus sahkoinen (vuotava) cutout Joskus mietin etta miksi itse asiassa tuli ostettua sahkoinen cutout kun se kuitenkin on koko ajan auki.
Chevy Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2008 Joskus mietin etta miksi itse asiassa tuli ostettua sahkoinen cutout kun se kuitenkin on koko ajan auki. sen saa tarvittaessa tienpäällä kii,jos vaikka joku näyttää STOP merkkiä
Antti Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2008 Borlan putkistosta lähtee kyllä hyvät soundit. Vielä paremmat lähtee kun repii sen takapöntön pois!
rstuning Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2008 Joskus mietin etta miksi itse asiassa tuli ostettua sahkoinen cutout kun se kuitenkin on koko ajan auki. Meinaan luultavasti laittaa, koska pitää melki jokapäivä lähtee 05:30 töihin ja näin syksyllä lämmitän konetta tupakan mittasen ajan ennen lähtöä... Naapurit tykkäis varmaan (lähimmät 2-korttelia) herätä koneen ääniin, jos en jättäisi vaimentajaa/-jia
Traveling man Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2008 Edelliskesänä myös Borlan asentanut ja vieläkin hymyilyttää
Frazier Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2012 Mistä olette borlaa tilailleet? Suomesta ei taida saada?
Fenix Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2012 Summit jenkeissä myy. http://www.summitracing.com/search/year/2000/make/chevrolet/model/camaro/brand/borla Borla vaikuttaa superilta, mutta magnaflow on myös loistava ja saa rosterisena elinikäisellä takuulla.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään