Moilanen Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Noniin elikkäs tarvitsisi saada virtajohto akulta sisäpuolelle. Se on vahvistimelle. Itse kun tuossa zoomailin aika tovin en löytäny minkäänmoista reikää josta pujottaa johto. Onko siellä jokin mahdollinen kohta koska en haluaisi alkaa käyttämään väkivaltaa kojelautaan.
-vellu Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Noniin elikkäs tarvitsisi saada virtajohto akulta sisäpuolelle. Se on vahvistimelle. Itse kun tuossa zoomailin aika tovin en löytäny minkäänmoista reikää josta pujottaa johto. Onko siellä jokin mahdollinen kohta koska en haluaisi alkaa käyttämään väkivaltaa kojelautaan. Mikä auto? 4gen ohje esim. tässä: http://shbox.com/fw/Firewall_wire_feed.html
Moilanen Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Oho, katos vaan miten unohtu. Se on 3rd geni camaro
Möykkä Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Noniin elikkäs tarvitsisi saada virtajohto akulta sisäpuolelle. Se on vahvistimelle. Itse kun tuossa zoomailin aika tovin en löytäny minkäänmoista reikää josta pujottaa johto. Onko siellä jokin mahdollinen kohta koska en haluaisi alkaa käyttämään väkivaltaa kojelautaan. 3genissä irrota apparin etupyörän sisäloksu ja kabiinin puolelta apparin etujalkatilan kick-paneli. Näin saat tietsikan piuhakimpun läpiviennin näkyviin, sekä ulkoopäin, että sisäpuolelta. Sen ylä- tai alapuolella on pyöree läpivientikumi, josta menee konttiin auton alkup. vahvarin muka "paksu" touvi. Nypi se touvi ja kumi veks. Kairaa kumiin, esim. akkuporalla, halkaisijaltaan sopiva reikä suunnittelemalles touville. Asentele kumi takas ja vedä sitä kautta virtanen kabiinin puolelle. Helppo asennella kun se sisäloksu on pois, näkee hyvin. Jos suunnittelemas touvi on paksumpi ku läpiviennin halkaisija, ni suurentele reikää pellissä ja asentele suurempi kumi. Ja jos moista läpivientii ei sun autossa ole, niin kannattaa tehdä se sinne, on helppo ja hyvä paikka puuhailla sisäpuolelta. Jos akku on kuskin puolella, ei kannata vetää touvia sieltä saakka, vaan kytkee sen startin plussaan.
LOB Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Noniin elikkäs tarvitsisi saada virtajohto akulta sisäpuolelle. Se on vahvistimelle. Itse kun tuossa zoomailin aika tovin en löytäny minkäänmoista reikää josta pujottaa johto. Onko siellä jokin mahdollinen kohta koska en haluaisi alkaa käyttämään väkivaltaa kojelautaan. Keskikonsolin alla on ns hide vire johon tulee virta . se on tarkoitettu joillekin lisälaitteille esim juuri vahvareille yms. Tais olla shbox ohjeissa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään