Jump to content

kuinka isot venttiilit sopii 305:n lohkoon

Recommended Posts

Kirjoitettu

onko jollain tietoa mikä on halkaisija kun sylinterikannessa 2,00" imuventtiili ja pako 1,6" eli mikä pitää olla sylinterissä halkaisja että sopivat aukeamaan ja kuinka paljon tulevat kannen tason yli kun keinuna on 1:5 ja nosto 0,552

Kirjoitettu

GMPP väittää että Vortech malliset fastburn kannet menee ja niissä on 2" imu ja 1.55" pako.

Kirjoitettu

toi vortech vaikuttaa hyvältä mutta vähän epäilyttää käykö pako venttiili pieneksi muistelen jostain lukeneeni että jos imu 2 " pako tulisi olla 1.6 "

mistä mahtais löytyä eri kansille virtausmittaus tuloksia tai vaikkapa tälle kyseiselle vortech kannelle ?

Kirjoitettu

toi vortech vaikuttaa hyvältä mutta vähän epäilyttää käykö pako venttiili pieneksi muistelen jostain lukeneeni että jos imu 2 " pako tulisi olla 1.6 "

mistä mahtais löytyä eri kansille virtausmittaus tuloksia tai vaikkapa tälle kyseiselle vortech kannelle ?

noi vortech kannet riittaa n 400hv koneeseen out "of the box", mulla on tollaset kannet jouten jos oot ostamassa niin... ;)

Kirjoitettu

kiinnostais kyllä onko ne uudet ja mitä pyydät hintaa voit soittaa mulle 040-8663069 tai sähköpostilla timo.kahkonen@pohjolanliikenne.fi

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

jatketaan vielä aiheesta

löysin summitin sivuilta seuraavanlaiset sylinteri kannet  CCA-12318-05 väittävät että sopii 305 cid lohkoon

ja tässä mallissa olisi imuventtiili 2,020 " ja pako 1,600 ja max nostokin 0,550 " eli vastais mun hakemaa mallia

hyvin. muutamia asioita pitäisi muuttaa imukanavan koko on liian pieni (180 cc ) ja palotila liian iso (64cc )

eli kysymys kuuluukin että onko joku portannut kyseisen kannen kanavia ja mitä virtaus tuloksia sieltä saa ?

pitäis päästä näihin arvoihin imukanavan kohdalla  nosto 0.550 cfm 275

Kirjoitettu

itellä kanssa kiinni 305 vortekit.uutena tuli ja suoraan meni koneistukseen.tehtiin pieniä parannuksia ;D

en kerenny dynottaa ku toi vaiheloota otti ja hajos m/ mutta keväällä dynoon ja sit kerron täälläkin mikä oli tulos

Kirjoitettu

missä mahdoit käyttää niitä sun kansia koneistuksessa

Kirjoitettu

täällä imatran lähistöllä(ruokolahdella) yhdellä tutulla koneistajalla.tietoo on miten kannattaa kannet työstää

Kirjoitettu

Millä varaosa numerolla ne sinun Vortecin kannet  on ?

Kirjoitettu

kiitos

vinkeistä ne kannet joita olen itselle kaavaillut ovat summitin numerolla 12497186

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...