camaro305 Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Marraskuuta, 2008 juu eli pitäisi hommata tohon 93:seen trans amiin optispark jakaja ja tietenkin hyvä ja halvalla ;Donko toi edes mahdollista????no ei kun mistä olette hommanneet kyseisiä jakajia ja mihin hintaan??
carita Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2008 MSD Pro Billet 93-94 maksaa RP:ssä (linkki sivun yläosassa) 540€. Accelilla vastaava, suunnilleen sama hinta. Omien kokemusten mukaan hyvä (muttei ehkä niin halpa )... Alkuperäisen, kunnostetun saat hintaan 270€ (ei niin hyvä, mutta halvempi ).
pantera Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2008 Uus kiinanopti eebaysta $104
camaro305 Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2008 Uus kiinanopti eebaysta $104 moi.saisitko tilattua tollasen mulle jos maksan vähän vaivanpalkkaa??
alfa30 Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2008 Itse tilasin rockautosta cardonen 841832 kokonaan uusi ei korjattu nykykurssilla n.203e. Tosin silloin kurssi oli n.1,50 hinnaksi tuli n.170e.Hyvin tuntuu toimivan.
-vellu Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2008 Suosittelen kuitenkin GM:n optia. Kallis ostettaessa, mutta toimii
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään