cafibody Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2008 Elikkä sellainen ongelma on et lämmityslaite ei anna lämpöä olleskaan, kaikki vempaimet toimii kyllä mut lämmitys ei pelaa....vaan moottorin läpömittari seilailee puolesta välistä melkein punaselle asti, auto toimii kaikin puolin ihan ookoo eli käynti on kunnossa ja kulkee oikein hyvin....
mikke Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2008 lämmön ei pitäsd seilata ku jopa orkkis asetus käynnistää flektit 113 celssius asteessa olisko järjestelmässä tukos tai termostaatti rikki. lämppärin toimimattomuuteen vaikuttaa jumittunut raitis ilman ohjaus läppä kennossa kiertää lämpö koko ajan mut jos läppä ei käännä ilman viertausta kulkemaan kennon läpi on kapiinissa kylmä, läppä löytyy hanskalokeron takaa lämppärin kotelosta.
cafibody Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2008 lämmön ei pitäsd seilata ku jopa orkkis asetus käynnistää flektit 113 celssius asteessa olisko järjestelmässä tukos tai termostaatti rikki. lämppärin toimimattomuuteen vaikuttaa jumittunut raitis ilman ohjaus läppä kennossa kiertää lämpö koko ajan mut jos läppä ei käännä ilman viertausta kulkemaan kennon läpi on kapiinissa kylmä, läppä löytyy hanskalokeron takaa lämppärin kotelosta. Ite veikkaisin termaria ku vedenlämpö seikkaili mukamas ihan hulluna...missä päin tässä koneessa on termari?
carita Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2008 Ja onhan jäähdytysjärjestelmä "ilmattu"? Mikähän moottori mahtaa olla kyseessä?
cafibody Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2008 Tämä laite on kyseessä.... http://www.nettiauto.com/2223536
gmc63 Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2008 Elikkä sellainen ongelma on et lämmityslaite ei anna lämpöä olleskaan, kaikki vempaimet toimii kyllä mut lämmitys ei pelaa....vaan moottorin läpömittari seilailee puolesta välistä melkein punaselle asti, auto toimii kaikin puolin ihan ookoo eli käynti on kunnossa ja kulkee oikein hyvin.... Mulla oli toi lämppärinkenno tukossa niin se mulla teki tota samaa auttoi kun puhdistettiin järjestelmä
cafibody Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2008 Mulla oli toi lämppärinkenno tukossa niin se mulla teki tota samaa auttoi kun puhdistettiin järjestelmä Arvelen itse samaa koska nyt lisäsin Glykolia ja alkoi heti tuottamaan lämpöä mutta muutaman hetken kuluttua alkoi taas hieman temppuilemaan??? täytynee käydä ajamassa lenkki ja katsoa sen jälkeen mitä tekee....jouduin myös edelliseen amerikantuonti autoonikin vaihtamaan kertaalleen jäähdytys järjestelmän nesteet.
gmc63 Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2008 Arvelen itse samaa koska nyt lisäsin Glykolia ja alkoi heti tuottamaan lämpöä mutta muutaman hetken kuluttua alkoi taas hieman temppuilemaan??? täytynee käydä ajamassa lenkki ja katsoa sen jälkeen mitä tekee....jouduin myös edelliseen amerikantuonti autoonikin vaihtamaan kertaalleen jäähdytys järjestelmän nesteet. Muistaakseni se järjestelmä pitää putsata niin että se huuhdellaan päin vastoin kun normaali kierto
cafibody Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2008 Muistaakseni se järjestelmä pitää putsata niin että se huuhdellaan päin vastoin kun normaali kierto Eli miten?
mikke Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2008 lämmitys laitteen kennolle menevät letkut jos irrottaa ja laskee puutarhaletkulla vettä läpi ja kattoo et tulee kirkkaana toisesta letkusta ulos. takaperin tarkottas täs tapaukses et pumpulta meneväst letkust päästetään huuteluvesi ulos ja putsaus vesi syötettäs siit termostaattikotelon juureen tulevast, mut kannattaa huuhdella molemmin päin jos siel jotain muhjuu on kiusana. eikä se muun koneen huuhtelukaan pahaa tee kannattaa vaan sit kattoo et saa riittävän pakkasen kestävyyden järjestelmään lohkoon ku jää yllättävän paljo nestettä jos ei roppuja saa avattua niitten epämukavan siainnin takia.
cafibody Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2008 lämmitys laitteen kennolle menevät letkut jos irrottaa ja laskee puutarhaletkulla vettä läpi ja kattoo et tulee kirkkaana toisesta letkusta ulos. takaperin tarkottas täs tapaukses et pumpulta meneväst letkust päästetään huuteluvesi ulos ja putsaus vesi syötettäs siit termostaattikotelon juureen tulevast, mut kannattaa huuhdella molemmin päin jos siel jotain muhjuu on kiusana. eikä se muun koneen huuhtelukaan pahaa tee kannattaa vaan sit kattoo et saa riittävän pakkasen kestävyyden järjestelmään lohkoon ku jää yllättävän paljo nestettä jos ei roppuja saa avattua niitten epämukavan siainnin takia. Tänään kävin heittämässä 45km lenkin ja hyvin TOIMII kun vaihdoin nesteet......Olo oli välillä kuin saunassa hetken kesti etsiä oikea optimi lämpö tuohon pieneen kabiiniin Ps.missä päin konetta on termari??? jos vaihtaisin sen ennen talven tuloa....
gmc63 Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2008 Tänään kävin heittämässä 45km lenkin ja hyvin TOIMII kun vaihdoin nesteet......Olo oli välillä kuin saunassa hetken kesti etsiä oikea optimi lämpö tuohon pieneen kabiiniin Ps.missä päin konetta on termari??? jos vaihtaisin sen ennen talven tuloa.... koneen edessä siinä mihin tulee ylävesiletku kii
Z4FUN Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2008 Miulla lämpö hytissä väheni hiljalleen vuosittain, koitettiin huuhella usseita kertoja, ei auttanu. Uuen kennon vaihto (n.1h) lämpöö riittää ku Saharassa, vanhasta kennosta ei tullu kunnolla neste läpi, oli niin tukossa. -Mika-
cafibody Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2008 Miulla lämpö hytissä väheni hiljalleen vuosittain, koitettiin huuhella usseita kertoja, ei auttanu. Uuen kennon vaihto (n.1h) lämpöö riittää ku Saharassa, vanhasta kennosta ei tullu kunnolla neste läpi, oli niin tukossa. -Mika- Paljon jouduit pulittamaan uudesta kennosta? Ostitko mistä?
Z4FUN Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2008 Paljon jouduit pulittamaan uudesta kennosta? Ostitko mistä? 80$ eBay kottiin kannettuna, kaverille Kalivorniaan ja sieltä Suåmeen matkalaukussa. -Mika-
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään