Jump to content

Camaro 2002: valomuutoksia

Guest turbomies

Recommended Posts

Kirjoitettu

E-merkityt ajovalot siis jo löytyivät. Takavaloissa e-merkit oli jo valmiina. Vielä kuitenkin jotain:

Löytyyköhän vm2002 Camaroon clear cornereita e-merkinnöillä? Vai pitikö tyytyä laittamaan oranssit versiot, niissä kun e-merkit on ja ne iteltä jo löytyy vanhasta vm1995 zetastani periytyneenä...

Takasumarin voinee laittaa takavalon sisään?

Ja ehdotuksia järkevistä sivuvilkuista, ilman kylkien rei'ittämistä ei taida onnistua mitenkään..?

Kirjoitettu

Takasumarin voinee laittaa takavalon sisään?

Voihan se sinnekin laittaa... ::)

Kirjoitettu

Löytyykö kuvaa sivuvilkusta, löytyykö e-merkinnät?

Juu takavalon sisään niin sumarista tulee ihan siisti asennus. Puskurissa roikkuva malli ei tuu kysymykseen, ei näytä hyvältä tai sen upottaminen puskuriin puolestaan pistää rikkomaan puskurin - ei hyvä sekään.

Kirjoitettu

Vasempaan peruutusvaloon voi pistää punasen polttimon, ja kytkee sumariks, saattaa kelvata kun laseissa on E-merkintä

Kirjoitettu

Onko sallittua upottaa sumari takavaloon. Jos siinä on jokin muovipäällä( orkkisumpion) niin eihän se voi täyttää suomilandian vaatimuksia?

Mielestäni sivuvilkut on siisteimmät kun ne asentaa lokareihin. Esim. A3 audin vilkut on sirot, n. 3 cm x 3 cm. tommoset jälkiasennus peilivilkut on aika rumat. m-

Kirjoitettu

Biltemasta saa lokariin tarralla asennettavia E-hyväksyttyjä LED-vilkkuja 11 egee pari.

42-410_l.jpg}

Kirjoitettu

Vasempaan peruutusvaloon voi pistää punasen polttimon, ja kytkee sumariks, saattaa kelvata kun laseissa on E-merkintä

Tämä on hyvä idea - pitää varmistaa tuo, että saako se sumari olla alkuperäisessä takavalossa.

Kirjoitettu

Onko sallittua upottaa sumari takavaloon. Jos siinä on jokin muovipäällä( orkkisumpion) niin eihän se voi täyttää suomilandian vaatimuksia?

Mielestäni sivuvilkut on siisteimmät kun ne asentaa lokareihin. Esim. A3 audin vilkut on sirot, n. 3 cm x 3 cm. tommoset jälkiasennus peilivilkut on aika rumat. m-

Miulla on BMW:n e-ok vilkut omassa. Ajelin tovin parkkiksia ympäriinsä muuton jälkeen enneku löysin omasta mielestä hianot!

-Mika-

CamaroBMWsivuvilkku.jpg}

Kirjoitettu

Tämä on hyvä idea - pitää varmistaa tuo, että saako se sumari olla alkuperäisessä takavalossa.

Ainakin se kelpaa vuosikatsatuksessa ei ehkä maahantulossa mut sit myöhemmin 8) Kirkkaita etukulmia en ole nähny E joten alkuperäsillä ja parkki ajovaloon "ala" E-malli

Kirjoitettu

Kirkkaita etukulmia en ole nähny E joten alkuperäsillä ja parkki ajovaloon "ala" E-malli

Jep, näin arvelinkin ... noinhan se on sitten tehtävä.

Kirjoitettu

Mulla on tollee ja ei oo E-merkkejä.
Kirjoitettu

Mulla on tollee ja ei oo E-merkkejä.

Ei sulla tarvi ollakaan tuossa vuosimallissa.... ::)

Kirjoitettu

Miulla on BMW:n e-ok vilkut omassa. Ajelin tovin parkkiksia ympäriinsä muuton jälkeen enneku löysin omasta mielestä hianot!

-Mika-

Nyt joku onneton ihmettelee kuinka molemmat vilkut on voinu tippua yhtäaikaa ;D

Kirjoitettu

Mulla meni leimasta läpi et toi sumari on piiloitettu takavalon sisään nyt viime katsastuksessa :D :D m/
Kirjoitettu

Mulla on TA:ssa takana eurovalot (auto on Suomiauto ja vanhempaa 1994 mallia). Takasumarit on valoissa ja vielä molemmin puolin... Eipä ole kukaan niistä vielä kolmessa katsastuksessa mitään sanonut.

Kirjoitettu

Muistelen "jostain" lukeneeni, että nämä vanhemmat autot EIVÄT TARVITSE E-HYVÄKSYNTÄÄ niissä valoissa, Niihin riittää  myös olikosenyt DOT-hyväksyntä vaimikäsenytoli. Siksi vanhojen valoja on hankala verrata uudempiin. 4 gennerin EU-tyyppihyväksyntä koskee autoja vuosille 1998..2002 ja kyse on sitten ensirekisteröinnistä eikä teknisestä vuosimallista.

Käsittääkseni 2002:n Suomikilpiin saamiseksi tarvitaan VASTAAVUUSTODISTUS, jonka saa mm. osoitteesta www.tuv.fi hintaan alkaen 790€ + alv 22%. En ole asiantuntija.

Kirjoitettu

kaikki valot jotka lisataan pitaa olla e-valoja, myos sumu ja sivuvilkut vaikkakin autossa olisi dot valot hyvaksyttyja.

mikali sumu olisis alkuperaisasennus se kelpais ilman e merkkeja -98 alkuun saakka

Kirjoitettu

E-merkityt ajovalot siis jo löytyivät.

Ruotsin mies piti sanansa ja e-ajovalot tuli tällä viikolla postissa.

Löytyyköhän vm2002 Camaroon clear cornereita e-merkinnöillä? Vai pitikö tyytyä laittamaan oranssit versiot, niissä kun e-merkit on ja ne iteltä jo löytyy vanhasta vm1995 zetastani periytyneenä...

Tuossa otin etuvilkut irti ja vertasin Metroauton maahantuoman "suomicamaron" vastaaviin. Ei mitään eroa, Metroauton versiot oli ihan vastaavat ilman e-merkkejä. Export kyllä luki molemmissa. Eli sama pistää dot-merkatut clear cornerit sitten, jos kerran export-vilkuissakaan ei e-merkkejä ole..  ::)

Kirjoitettu

Ruotsin mies piti sanansa ja e-ajovalot tuli tällä viikolla postissa.

m/

Tuossa otin etuvilkut irti ja vertasin Metroauton maahantuoman "suomicamaron" vastaaviin. Ei mitään eroa, Metroauton versiot oli ihan vastaavat ilman e-merkkejä. Export kyllä luki molemmissa. Eli sama pistää dot-merkatut clear cornerit sitten, jos kerran export-vilkuissakaan ei e-merkkejä ole..  ::)

tuotu tuota,hmmm...  mulla on cornerissa ja sivuvilkussa molemmissa  E13

Kirjoitettu

m/

tuotu tuota,hmmm...  mulla on cornerissa ja sivuvilkussa molemmissa  E13

Ai jahas... eli pitää sittenkin metsästää vielä tollaset jostain.

Kirjoitettu

Päivitetäänpäs tänne eli noi puskurin vilkutkin e-merkeillä löytyi Ruottista käytettynä, 60e pari. Alla yks valoton kuva..

http://kotisivu.dnainternet.net/markka/valoton.jpg

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Oon yrittänyt etsiä led-tekniikalla toteutettua takasumaria, voisi kuvitella että sellaisiakin löytyy ja voisivat olla aikas paljon sirompia kuin nää "perävaunumalliset" kohlot... Onko kellään tietoa tollasista led-versioista?

Kirjoitettu

Oon yrittänyt etsiä led-tekniikalla toteutettua takasumaria, voisi kuvitella että sellaisiakin löytyy ja voisivat olla aikas paljon sirompia kuin nää "perävaunumalliset" kohlot... Onko kellään tietoa tollasista led-versioista?

mulla on led sumari, joku 20cm pitka ja 1,5cm korkee, olikohan joku ooppelin jarruvalo, hellan kamaa kuitenkin, 70e maxo  :-\

Kirjoitettu

Äkkiseltään tuon muotoinen sumari ei tuntus sopivalta. Lisäksi olen löytänyt sellaisia pään kokoisia pyöreitä led-sumareita, mutta en vielä mitään järkevän näköistä.. No etsintä jatkuu, onhan tässä kevääseen aikaa löytää sopiva.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...