tpi57 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2008 minkälaiseta torgue armia porukka suosittelee tohon 3 gen camroon?
5,7 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2008 minkälaiseta torgue armia porukka suosittelee tohon 3 gen camroon? mulla ainakin spohn TA pätevän oloinen ja hyvä paketti kaikin puolin http://www.spohn.net/shop/1982-1992-GM-F-Body/Suspension/Torque-Arms/Tubular-Adjustable-Torque-Arm-700R4T-5-Transmission.html
tpi57 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2008 syökö toi etupään kannake maavaraa?
Potakka Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2008 Kyllä se jonkun verran syö... Itselläni on Th400:lle tehty Spohnin rauta autossa. Mutta onhan tuo aika vahva rauta niin ei ota heikommat paikat sieltä auton pohjasta maahan ensimmäisenä. T. VL
Jökö Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2009 Kuinka paljon säädettävästä torque armista on hyötyä? Että onko kannattavaa sijottaa siihen? Uretaanipuslat on joka nurkkaan just vaihdettu mutta muuten alusta vakio.
Potakka Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2009 Säädettävällä torque armilla saa nuo perän pinionin ja kardaanin kulmat asetettua mieleisekseen käyttötarkoituksen mukaan.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään