KKOSKINEN Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2008 Tuubissa on eräs Foxi varustettuna tällaisella moottorilla. Onko se tuotantomalli vai joku erikoismoottori, stroukki tms? Vähän se aiheutti närää vääräoppisuudesta, mutta sai kehujakin.
Guest Jukka Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2008 Tuubissa on eräs Foxi varustettuna tällaisella moottorilla. Onko se tuotantomalli vai joku erikoismoottori, stroukki tms? Vähän se aiheutti närää vääräoppisuudesta, mutta sai kehujakin. Kyseessä on gmpp:n omaan aftermarket lohkoon perustuva crate motti. eli ei tuotanto motti muttei varsinaisesti erikoismoottorikaan.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään