Jump to content

vasemalle,vai oikealle!

tournee

Recommended Posts

Kirjoitettu

kimppa tallin huonoja puolia..olivat nuo vakio 350:sen portatut kannet kivasti pöydällä odottamassa valmiina paikoilleen laittoa.no olihan ne siitä omasta järjestyksestä joku jo sekoittanut,niin etten tiedä kumpi meni kummalle puolen >:(eli onko noilla kansilla väliä,tai merkkiä jossain siellä,et kumpi kuuluu kummalle puolen. ::)työntötangot on onneksi jätetty rauhaan,ja niiden järjestys on kohdillaan! niissä näkyy olevan ihan päässä sellainen o merkki,ja olisin jotenkin muistellut purkaessa sen olevan jakopäässä,ja vasemmalla puolen.ja vastaavasti se o merkki jää kuskin puolella taakse.tulipeltiin päin siis.

mä oon miljoona kertaa sanonut.....

Kirjoitettu

Ovat identtisiä. Jos kuitenkin haluaa saada ne samoin päin, niin katso vaikka miten apulaitteet on niissä olleet, jos ois vaikka jälkiä jäänyt. Niin ja kannattaa tarkistaa tietenkin, että apulaitekierteet on molemmissa päissä samat, ettei tule ikäviä yllätyksiä kasatessa. Mutta ainakin mun kolmoskoppasessa ne kannet olivat samanlaiset.

Kirjoitettu

ja anturin reijät pakokanavien välis kannattaa kattoo ja mihin suuntaan ne on ja onko sokeita tulppia yms

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...