tournee Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2008 millaisia noloja tapahtumia muilla on ollut?itse voisin kertoa yhdestä,mikä tapahtui tuossa muutamia vuosia sitten.asuin poikana tuolla viitsaaren seutuvilla.kävin siellä ala asteeni,ja pakon edestä oli sitten muutto jyväskylän lähistölle.sinne jäi tietysti koulukaverit,ym.vastaavasti siskoni muutti aika lähelle,missä minä oli asunut ennen muuttoani.aikaa kului siitä,kun olin muuttanut pois sieltä useita vuosia. käytiin sitten veljeni kanssa joskus vloppuisin siskon,ja hänen miehensä luona touhuamassa jotain.vuokrattiin mökkiä,uisteltiin.kodassa paisteltiin makkaraa... ym.sinne saareen missä,olin sitten asunut oli aikain saatossa tupsahtanut sitten ravintola!saatiin veljen kanssa päähän,että siellähän on käytävä katsomassa millainen se on!ei muuta,kuin miehet autoon ja sinne.ravintolan oven,kun aukaisin niin katsoin sillä pöydän luona istuvaa nuorempaa miestä.tutun näköinen kaveri!silloin mieleeni tuli,että sehän on entinen koulu kaveri tarmo.istuttiin siinä vähä aikaa ja vaihdettiin kuulumisia.. tuoppi jos toinenkin meni!tarmo siinä sitten pyysi,että tulkaa veljesi kanssa hänen rantasaunalle illalla.olisi kuulemma sielllä enemmänkin entisiä koulu kavereita.haettiin siinä veljeni kanssa siskon luota pyyhkeitä,ja juomista.siskoni heitti meidät sitten sinne.siellähän oli vastassa tuttuja,ja tuntemattomiakin ihmisiä..iltaa siinä istuttiin ja,katselin siinä yhtä koulu kaveria"urpoa"vähä rapulaisen näköinen".. kuulin siinä sivukorvalla sohvalta,kun urpo,ja tarmo eivät olleet saaneet verkoista kalaakaan viime yönä.kun olivat käyneet katsomassa niitä.olivat saaneet jonkin ahaa elämykse yöllä,kun olivat baarista tulleet!no siinä sitten alettiin saunaan mennä pikku hiljaa,kun se oli jo jonnin aikaa ollut päällä.istuttiin siellä sitten aika tiiviisti,ja rupesin sen urpon vasemman jalan varpaita kattoo,että onpa aika sinisen mustan kirjavat!tarmo istui urpon toisella puolen ja hänkin huomasi kyseiset läiskät,ja alkaen kyselee,että etten vaan paleltanut niitä varpaita siellä verkoilla viime yönä!vähä oli kuulemma nipistänyt niistä kerto urpo.no ei muuta,kuin hakemaan saunaan sellainen jumalattoman kokoinen valon heitin,ja porukassa katsomaan niitä varpaita.kaikki tultiin yhteistuloksessa siihen,et kyllä ne taitaa olla paleltuneet!sen enempiä urpolta kyselemäti asiasta.siinä sitten yks tiina soittamaan päivystykseen,jotta mitä pitäis tehdä,kun yhden miehen varpaat ovat paleltuneet!nainen siellä kertoi,että tulkaa näyttää niitä!urpo oli sitä mieltä ettei tarvii lähtee!nyt suu kiinni ja autoon,ja vähä äkkiä!oli käsky urpolle,suurin osa kavereista hyppäs housuun ilman suihkussa käyntiä,ja ei kun autoon!päivystykseen oli matkaa noin 35km.koko matka siinä sitten toruttiin/annettiin ryyppyä urpoa,että olisin kertonut niitä paleltavan.annettiin ohjeita,että heiluttelee niitä,jottei mene koko jalkapötä kuolioon!amputoivat vielä jalan.saavuttiin sairaalan pihalle joskus tuossa puolen yön tienoilla..humalassa kylläkin.porukka soitti ovikelloa,ja kertoi että olimme soittaneet paleltumista vähä aikaa sitten.minä jäin sen ulko-oven taakse polttamaan savuketta,ja näin kuinka urpoa vietiin huoneeseen.onneksi tiina lähti mukaan sinne huoneenseen tueksi!hyvästi varpaat mietin itsekseni.toimenpide huoneen ovi aukesi,ja nainen juoksi toiseen huoneeseen.ja taas takaisin mukanaan sylissään jotain.en nähnyt tarkasti,että mitä.menin sitten sisälle,ja siinä samassa se ovi aukesi sellaisella voimalla,että meinas tulla otsaani!ed mainittu hoitaja,astui minun eteeni,ja otti vähä niinkö rinnuksista kiinni,ja alkoi huutaa minulle,että mitä te hyvät miehet pelleilette!humalassa siinä sit kysyin viisaana,et ampitoidaanko polven alapuolelta poikki!nainen sanoi,että ei tässä mitään leikata,taikka tehtä mitään muutakaan!kysyin miks ei?hän oli pyyhkinyt niitä"paleltuneita"varpaita neoamiseptillä,ja oli kuulemma värit lähtenyt niistä pois!eii hemmetti!sukista oli lähtenyt värit,mietin siinä kasvot hieman punotten!lääkäri sanoi aika suoraan sitten,että etteköhän lähe helevettiin täältä!minä olin kyllä ensimmäisten joukossa menossa pihalle!ei kaikki ole miltä näyttää... antekee anteeks kirjoitus virheet!
Guest Ezzy Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2008 Kappalejaot, välimerkit ja isot alkukirjaimet on aika nolo asia.
balez Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2008 Kappalejaot, välimerkit ja isot alkukirjaimet on aika nolo asia. ja ezzyn saabi
Sarita Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2008 Hauska juttu! Mutta oli vaikea lukea...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään