FatBastard Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2008 Lambdojen vaihto operaation yhteydessä huomasin että autossa on neljä lambdaa ja kaksi kattia, mitenkäs tähän nyt sitten niitä pitkiä peltisarjoja voi laittaa/ haitaako se sitten jos katti tai katit häviää pois? Kun siinähän on ne toiset lambdat kattien jälkeen niin tietääkö ongelmia sitten? Onko tässä nyt sitten vain tyydyttävä shortysarjoihin ja pidettävä ne perhanan katit vaan siellä?
gmc63 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2008 Lambdojen vaihto operaation yhteydessä huomasin että autossa on neljä lambdaa ja kaksi kattia, mitenkäs tähän nyt sitten niitä pitkiä peltisarjoja voi laittaa/ haitaako se sitten jos katti tai katit häviää pois? Kun siinähän on ne toiset lambdat kattien jälkeen niin tietääkö ongelmia sitten? Onko tässä nyt sitten vain tyydyttävä shortysarjoihin ja pidettävä ne perhanan katit vaan siellä? Mulla on nyt tuplaputket ja pitkätsarjat eli siis myös 2 kattia ja hyvin pelittää :D mul tosin on 93 malli ja vaan 2 lamdaa ja kyl ne mun mielest pitää olla ne katit päästöjen takia
avogta-89 Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2008 laitat yhden ison katin vaan niin avartaa.... meillä oli avossa kaksi kattia ennen ja nyt yksi.....mutta on 3g auto
FatBastard Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2008 niin minulla kävi mielessä että ostas ne pitkät sarjat ja siihen y-putken johon vaikka 3"katin, mutta vissiin ne 2 katinjälkeistä lambdaa pitää sitten laittaa molemmat heti katin jälkeen vai voikohan ne ottaa jotenki pois käytöstä?
Crisis Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2009 niin minulla kävi mielessä että ostas ne pitkät sarjat ja siihen y-putken johon vaikka 3"katin, mutta vissiin ne 2 katinjälkeistä lambdaa pitää sitten laittaa molemmat heti katin jälkeen vai voikohan ne ottaa jotenki pois käytöstä? Kyllä voi ohjelmallisesti poistaa vaikka kaikki 4... kait.
FatBastard Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2009 niin se olis jo aika hyvä jos sais vaikka toisen poistettua niistä takimmaisista lambdoista, yksihän siihen riittäisi jatkossa.
FatBastard Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2009 Onkos kukaan muuten kokeillut tuota lambdojen poistamista tietokoneella? Periaatteessahan tuosta vois poistaa vaikka molemmat takimmaiset lambdat pois ja laittas sitten vanhemman 4gen mallisen pitkät pellisarjat johon sitten jatkoksi 3" katin ja 3" putken siitä etiä päin. Mitäs ohjelmaa kannattaa käyttää kyseiseen operaatioon?
JussiR Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2010 Oon kans ostamas peltisarjoja ja cat-backiä, loppuvuodesta 95 käyttöönotettuun camaroon. Huomasin kans että sielähän on 2 kattia, ajattelin laittaa pitkät sarjat ja magnaflown cat-backin. yy-putken jälkeen laipoilla poisotettava katti katsastuksen ajaksi. Kuinkas noiden lambdojen kans?? Tuleeko muuta onkelmaa? Otteessa EI lue "vähäpäästöinen", eikä autoa oo madallettu.
JoukoY Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2010 Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2010 Otteessa EI lue "vähäpäästöinen", eikä autoa oo madallettu. Tuon ikäinen auto on automaattisesti vähäpäästöinen vaikka sitä ei otteessa luekaan.
Sturmer Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2011 Tuon ikäinen auto on automaattisesti vähäpäästöinen vaikka sitä ei otteessa luekaan. Omassa 2010 mallissa katselin että löytyy 4 kattia. Eli 2+2. vai pitääkö tämä paikkansa? Jälkiasenteisen pitkän peltisarjan mukana tulee vain 2 (1+1) korkeavirtaus kattia. Riittääkö nämä 2 tulevissa päästömittauksissa. Vai pitääkö löytyä 4?
Crisis Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2011 niin se olis jo aika hyvä jos sais vaikka toisen poistettua niistä takimmaisista lambdoista, yksihän siihen riittäisi jatkossa. Jos jaljimmaisen O2 anturin postaa ohjelmasta niin pitaa poistaa molemmat. Anturit voi jattaa paikalleen jos tahtoo tai sitten ei. Sama koskee oli sitten 1 tai 2 kisakattia, todennakoisemmin vaikka olisikin tupla pikkukatit herjaa boksi kuitenkin kun etummaisen O2 anturin ja jalimmaisen valille ei synny riittavaa eroa. Nain ainakin oon ymmartany. LS konesiin (camaro ja firebird 98-11) loytyy LSEdit ja Hp Tuners, maku asia kumman haluaa, noin 500e palaa kumpaankin. Tietenkin jos tuntee jonku jolla ks. ohjelmat ja laite on niin ne voi poistaa, mutta lisenssimaksu etta lisaa uuden auton ohjelmaan on noin 100 taalaa, sen saa onneks jopa verottomana kun lisenssi paivitetaan netissa. LT koneiset ei tuttuja mulle.
Crisis Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2011 Omassa 2010 mallissa katselin että löytyy 4 kattia. Eli 2+2. vai pitääkö tämä paikkansa? Jälkiasenteisen pitkän peltisarjan mukana tulee vain 2 (1+1) korkeavirtaus kattia. Riittääkö nämä 2 tulevissa päästömittauksissa. Vai pitääkö löytyä 4? En tieda meneeko mittauksesta lapi, mutta aika hurjaa on jos ei menis. (olettaen etta nokka on vakio)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään