Jump to content

Shift kitin asennuksen jälkeen ongelmia

Recommended Posts

Kirjoitettu

Vaihdoin tci:n shift kitin th 700 laatikkoon. Eteenpäin vaihteet toimii mutta pakki katosi. Välillä luistaa hirveesti ja välillä katoaa kokonaan. Aikaisemmin ei ollut mitään ongelmia.

Venttiilikoneisto on käytetty auki mutta ei löydy vikaa. D:n kun laittaa niin auto nytkähtää aivan erilailla kuin taaksepäin vaihtamalla, sitä hädin tuskin huomaa.

Nyt ois neuvot tarpeen kun menee hyvät ajokelit auton seistessä tallissa.

Kirjoitettu

Mulla tuli samanlainen fiba asennuksen jälkeen.(transgo competition kitti) Mutta se korjaantu ihan öljyjen määrällä.Ekaks ei löytyny millään ja luisti kaikki vaihteet.Sitte ku löyty sopiva öljyntaso ni sitte rupes tomimaan.Tuossa mun sarjassa piti ajaa vielä jokunen lenkki enneku sillä sai antaa hanaa.Eli kaiketi öljyjen sirrtymisestä oli kyse.Oletko varmistanut ne kuulat että pysyivät varmasti paikoilaan asennuksessa? En kyllä tiedä 700 irtooko ne samalla ku kitin laittaa.th350 vaihtu ne kuulatkin.

Kirjoitettu

tulee th-700 lootassa kuulat syliin ku ottaa ventiili rungon irti noin 3-4 kuulaa ja tiivisteen ja levyn alla toinen mokoma. linjapaineen säätimen kuula oli mulla ainaki isompi ku muut ja muovia/vastaavaa muut rautaa. mitä tommosee shift kittiin kuuluu ja onko vaito tarpeen jos on manu koneisto?

Kirjoitettu

Muut oireet on että välillä lähtee kakkosella liikkeelle ja nelonenkaan ei tahdo mennä päälle aina.

Kuulat on tarkistettu ja kokeilin vielä vaihtaa ne alkuperäiseen malliin eikä auttanut. Mittasin linja paineet pumpun ja paineensäätimen takaa ja ne oli aika korkeat. Pitää varmaan vaihtaa vielä alkuperäiset jouset takaisin. Sitten loppuu kyllä konstit tuon laatikon kanssa.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...