Jump to content

Pitkät valot per..

Guest Jannu8

Recommended Posts

Kirjoitettu

Pitkät valot pätkii n.10sek päälle laitosta ja oman turvallisuuden vuoksi on vaihdettava lyhyet..Valot vilkkuu kun discossa ja tuntuu et posahtaa koko hoito!Onko rele tiensä päässä?vai joku tyyppivika camarossa?

Kirjoitettu

Alunperin ei oo relettä ollenkaan, on sellanen kaksmetallijuttu siinä viiksessä ja se aiheuttaa tota räpsymistä ikääntyessään. Helpoin korjata laittamalla kunnon relesysteemit, muuten joutunee vaihtamaan koko viiksen..

Kirjoitettu

Laita syöttö-karvat molemmille releille(pitkät / lyhyet) ainakin 2,5 nelion piuhalla suoraan laturin liittimestä ja mieluusti jokaisen lampun piuhoihin omat sulakkeet. Kun käyttö tunnit ovat tulleet täyteen menevät polttimot tärinän vuoksi yleensä oikosulkuun. Näin jää edes toinen lamppu palamaan, koska erään lain mukaan sulake palaa juuri kun ehdottomasti ei saisi....

Nimimerkillä: Kokemusta on

Kirjoitettu

Asiasta en mitään tiedä mutta just samaa vikaa oli mun camarossani viimeöisessä unessani..

Releet on mun autooni aiemmin laitettu sekä lyhyille että pitkille ja hyvin pelaa

Kirjoitettu

Lyhyiden/pitkien vaihtokytkin on rattiputkes konsulin alla, viikseltä menee sinne pitkä rauta joka painaa siihen ku viiksestä vetää.

Mulla oli se rikki eikä vaihtanu kunnolla pitkiä, saattaa vissiin aiheuttaa valojen sammumisenkin.

Kohtuullisen kypsä homma vaihtaa, pää polkimien seas ja jalat niskatuella. Katkaisin on muistaakseni tietty putken yläpuolella tai ainakin melkein ja edes on ensin miljoona johtoa joiden läpi pitää saada kädet...

• 1 month later...
Kirjoitettu

;)Kävin kaikki johdot ja liitokset läpi crc:n kanssa ja hapettumia oli paljon!Tehdaskorjattu laturi meni vaihtoon myös, kestihän se jopa 5kk...Nyt on uudet polttimot ja UUSI laturi, joka meni takuuseen.Valot toimii ja auto hyrrää.. ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...