Moilanen Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2009 Joo mikähän siihen nyt meni kun koskaan aiemmin minun aikanani ole käynti ongelmia ollu niin nyt se ei mene päälle vaikka kuinka väännän avainta. Välillä vähän hörähtää mutta ei vaan mene päälle ei sitten millään. Auto on 3rd geni Kasipytty. Niin ja minulle varmaan joutuu selittämään kuin vauvalle, hieman on tuo tekniikka puoli heikkoa. Kiitos jo etukäteen
carita Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2009 Bensaa? Tulpat? Virranjakajan kansi?
Senior Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2009 Voipi olla, että tukehtui bensaan. Kenkä konehuoneeseen ja uusi startti - tulpat kuivaa.
Moilanen Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2009 juu ei se tainnu tukehtua kun sitä poljettiin aika lailla. Se välillä lupailee mutta jotenki tuntuu ettei jaksa pärähtää käyntiin. Akussa on kyllä mehuja. Kumma juttu. Oon jo tilannu hinauksen että toi vekotin viedään puoli tutun tallille ja hän sitte ihmettelee sitä kun itse en osaa
rstuning Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2009 Missäpäin? Bensatankissa kosteutta (yleensä alle puolitankkia bensaa?), joka jäätyny...
Moilanen Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2009 Vekotin riihimäellä. Ei siinä yleensä alle puol tankkia ole mutta ei se kyllä aina täysikään. Voisihan se kait tuokin olla.
Cujo Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2009 Omassani oli samantyylinen vika kun virranjakajasta oli kela tai moduuli hajalla (kokonaan uusi jakaja maksaa 130e). Pyöritti kyllä ja välillä yritti käyntiin mutta ei kuitenkaan lähtenyt. Nyt uudella jakajalla kone kun vartti kierroksen pyörähtää niin on käynnis
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään