Jump to content

Ratin vaihto.

Minimies

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mitkä kierteet löytyy tuosta ratista, kun pitäisi löytää siihen ulosvedin?

Kirjoitettu

taisin tehdä ihan m8 kierteisistä pultiista itelle ulosvetimen. kun ei tualla orkkisratilla ollu niin väliä.tarttu sen verran et sai verettyä pois.en sitte muista oliko niis oikia kierre...

Kirjoitettu

Paskat siihe mitää ulosvetäjiä tartte, mä revin omasta voimalla irti...!!  \m/ ;D

No joo, ei voi suositella kyllä kellekään ku tuhojen korjaaminen kesti sitten 6 tuntia lisää työaikaa ku tuli puolet rattiputkestakin syliin....  :-[ ;D ;D :o

Kirjoitettu

Paskat siihe mitää ulosvetäjiä tartte, mä revin omasta voimalla irti...!!  \m/ ;D

No joo, ei voi suositella kyllä kellekään ku tuhojen korjaaminen kesti sitten 6 tuntia lisää työaikaa ku tuli puolet rattiputkestakin syliin....  :-[ ;D ;D :o

tällätapaa mä oon melekeen saanu itteni saikulle... :D ottaa kipiää kun voimalla kiskoo ratin päin omaa pläsiä! *clap*

edit: älä bläkzeetah enää käy salilla, rikot vielä jotain sielläkin....  ;D

Kirjoitettu

Miten se taas meni: kun äly loppuu kesken, otetaan voima avuksi  m/   Eikä edes keskimutteria tarvitse irrottaa  ::)

No otinhan mä ny sen keskimutterin poies vaan ei se perkeles lähteny siltikää se ratti yksinään irti...  ;D :o Ku olin tottunu siihen että bemareista ratti tulee suht nätisti voimankäytöllä niin tietty ajattelin ettei se tossakaa mitää ulosvetäjiä tartte...........  ;D :-[

Cowboy: joo olis siinä voinu heikostiki käydä, onneks selvittiin pelkillä auton vaurioilla  ;D

Kirjoitettu

Tällasen ulosvetimen tekasin Pontiacin ratin irroittamiseksi ja kyllä nuo kaikki millisiä pultteja on.  :)

Samannäköinen vimpain on itelläkin jolla saa ratin irti. Takaisin asennukseen ei välttämättä tarvitse mitään erikois työkalua.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...