Guest jarm_1 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Mistähän tuohon saisi sisustaan etuistuimet taakse ne sivupaneelit jotka ovat takaistuimen edessä (vasen ja oikea) keskikonsolli kojelaudan se vinyyli osuus ja mahdollisesti se muovikin vasen etusivuikkunan listat vas sivupeli Vilkun viiksi, jossa päässä se cruise control juttu molemmat etuturvavyöt (toimii nykyisetkin, mutta tietty ikä näkyy) Omat kyselyt ovat olleet laihoja tuloksiltaan
Nupa Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Classic Industries, NPD, Year One ... jos et itse pysty/halua tilata niin soittelet noille meidän sponsseille tuol sivun yläosassa.
Guest jarm_1 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Classic Industries, NPD, Year One ... jos et itse pysty/halua tilata niin soittelet noille meidän sponsseille tuol sivun yläosassa. Tosi suuri kiitos nopeasta vastauksestasi koetan soitella usparts ainakin pitää koettaa. ts annan toisten tilaita sopivia osia, itse hoidan maksupuolen kondikseen. Hitsi että mie tykkään tuosta vekottimesta, tosiaankin en niin innostunut ole pontiackista, mutta tämä vain minun mielipide palaillaan taas
Mopo305 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 South West,olikos se H-linnassa vai missä.nim. merkki TATE,kantsii kysellä jos käytetyt käy.
Guest jarm_1 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 South West,olikos se H-linnassa vai missä.nim. merkki TATE,kantsii kysellä jos käytetyt käy. Kyllä hyvä kuntoiset käytetyt käy ilman muuta. tuo tate vioinko jotenkin etsiä tuota nickia olen uusi käyttäjä täällä ja camarosta kone siinä on vaihderru 350 seen mutta kiitos vastauksestasi Hieno foorumi kun immeiset vastailee nopeasti, osoittaa vain sen että immeiset ovat aidosti kiinnostuneet harrastuksestamme
gmc63 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Kyllä hyvä kuntoiset käytetyt käy ilman muuta. tuo tate vioinko jotenkin etsiä tuota nickia olen uusi käyttäjä täällä ja camarosta kone siinä on vaihderru 350 seen mutta kiitos vastauksestasi Hieno foorumi kun immeiset vastailee nopeasti, osoittaa vain sen että immeiset ovat aidosti kiinnostuneet harrastuksestamme Sit vaan jäseneks edullinen jäsenmaksu ja pääset LAADUKKAILLE jäsen sivuille ;D
Guest jarm_1 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Olen maksanut toissapäivänä jo jäsenmaksuni Pankit on vain eri pankit näkyy maksu sit aikanaan
gmc63 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Olen maksanut toissapäivänä jo jäsenmaksuni Pankit on vain eri pankit näkyy maksu sit aikanaan m/
Cosa Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Olen maksanut toissapäivänä jo jäsenmaksuni Pankit on vain eri pankit näkyy maksu sit aikanaan Hmm. Taidat saada uusimman kerholehden yhteispostituksessa Hyvä ajoitus
Guest jarm_1 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2009 Kiitos numerosta, pitää soitella tänään jossain vaiheessa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään