Jump to content

Mistä löytyy alkuperäiset vahvistimet?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Minulla näyttäs olevan tuommonen järjestelmä pontiacissani  W55  Entertainment System - Radio, AM/FM Stereo, Compact Disc, Equalizer 10 Speaker System, Amplifier

niin  eikös tämä ole jonkin sortin soudsystemi? Subbari vissiin on ollu kontissa, mutta jäljistä päätellen se on jäänyt edelliselle omistajalle jenkkeihin :) Meinasin katsella olisiko alkuperäiset vahvarit tallessa niin päivittäisi niihin sitten uudet kaiuttimet ja laittas vaikka 8" subin kontin sivulle.

Kirjoitettu

Jos en nyt ihan vaarin muista, niin Monsoonin vahvari loytyy kartanlukijan puolen B-pilarin muovin takaa. Vai oliko se sen takaluukussa olevan muovin takana...? Jompi kumpi kuitenkin. Kartanlukijan puolella kuitenkin.

Kirjoitettu

ok, pitänee sieltä rueta metsästämään sitä vahvaria.

Kirjoitettu

takaluukun muovin takaa löyty vahvistinräkki ja johtonippu. Vahvari on varmaan revitty aikasemmin pois samoin kuin orkkis subikin, oli vaan tyhjä kolo senki tilalla :)

Kirjoitettu

Hmm... Mahtaakohan 3-koppasessa TA:ssa olla samassa paikassa? Käsittääkseni "subbari" ei oo ollu kontissa

vaan takapilareissa ekstra kaiuttimet, tai isommat??? Olis kiva tietää mitä 3-gen "subbari" settiin kuuluu?

Kirjoitettu

Hmm... Mahtaakohan 3-koppasessa TA:ssa olla samassa paikassa? Käsittääkseni "subbari" ei oo ollu kontissa

vaan takapilareissa ekstra kaiuttimet, tai isommat??? Olis kiva tietää mitä 3-gen "subbari" settiin kuuluu?

mulla oli ainakin GTA'ssa takana montunpaalla saranoitu kansi jossa oli pari 10 tuumasta subbaria ja pari keskiääntä , siinä kannessa oli viela avain lukko  ??? joka oli aika outo ratkasu.

Sen kannen sai ostaa tarvikkeena eli se ei tullu gm'n kautta

Kirjoitettu

mulla oli ainakin GTA'ssa takana montunpaalla saranoitu kansi jossa oli pari 10 tuumasta subbaria ja pari keskiääntä , siinä kannessa oli viela avain lukko  ??? joka oli aika outo ratkasu.

Sen kannen sai ostaa tarvikkeena eli se ei tullu gm'n kautta

kuulostaa aika hyvältä ratkasulta ???

Mutta mulla on siis kojelaudassa sellanen alkuperänen "nuottiavain" nappi ja vieressä tasonsäätö vipu,

joten joku subbari jutska siinä on ollu, muitaakseni takapilareissa jotku eri systeemit, mutta mun ostaessa

oli jo vaihtunu Pioneerin 6x9hin

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...