Jump to content

B&W limited slip perä

zumbar

Recommended Posts

Kirjoitettu

No niin mulla on sitten perä muussina, kulkee vielä, mutta avattu pari kertaa ja todettu olevan niin rämä että öljyn seassakin oli metallipurua.

Auto on nyt tuolla suolaisialaskuja kirjoittavassa metroautossa ja siellä perän sisuskalujen vaihto töineen maksaisi 1700e.

Kuulostaa aika pahalta hinnalta, mutta onko? Ei ole mitään hajua perien hinnoista ja töiden hinnoista.

Kannattaako antaa metroauton hoitaa homma tuolla hinnalla?

Kirjoitettu

Sanoisinko että ei helvetissä kannata! Mutta tää onkin jälleen vaan mun mielipide. Kyseleppä mitä perät ja lukkomurikka maksavat eri liikkeissä.

Kirjoitettu

Kyllä toi kuullostaa hurjalta hinnalta ???Ku mä oon kehunut metroautoa niin sieltä yleensä saa paremmin osan jolla on akuutti tarve ::)Muuten kannattaa ostaa muualta ;DMutta jos muualta ei saa niin sit metroauto. Mutta luulis noita periä löytyvän vaikka swt:stä :D

Kirjoitettu

Jo vain. Siihen sopii heittämällä joko GM:n oma 10 pulttinen tahi tuo BW:n ysipulttinen. Kysele ihmeessä jostain purkaamosta tahi alan myymälöistä ; ( South West Trade, Racers Place, US-Parts, Part Corner ). Metron hinnat hipoo sikavedätystä.... >:(

Kirjoitettu

Käsijarrun vaijerit ovat ainoa käytännön ero. Muuten kaikki pultit jne. ovat identtisiä.

Ota huomioon mahd. välitysten muuttuminen jolloin nopeusmittarin näyttämä muuttuu ;)

Kirjoitettu

Kuulostaa aika pahalta hinnalta, mutta onko? Ei ole mitään hajua perien hinnoista ja töiden hinnoista.

Kannattaako antaa metroauton hoitaa homma tuolla hinnalla?

Eieieeiie metroon... hommaa "uus" käytetty perä esim. em. paikoista..

Kirjoitettu

Mahtaiskohan se perä kestää edes tonne loimaalle täältä pääkaupungista :D

Olisko mitään vastaavaa paikkaa tiedossa täältä päin?

Kirjoitettu

jarrut poislukien toi on todella hyvä paketti ja hyvään hintaan.

MY 2c

Kirjoitettu

Joo ei pahalta kuulosta paitsi ne jarrut. Mulla kun on vielä just laitettu ne takalevyjarrut kondikseen Metrossa.

Kirjoitettu

Voisin ostaa tuon rikkinäisen akselin pois ilman jarruja jos se vain sopuhintaan lähtee ;) Pääsis hieman tutkailemaan ja visioimaan tuon 9bolt:n rakennetta tarkemmin. ::)

Kirjoitettu

Puuuh, nyt alkaa jo kypsyttää, joka paikassa tosta mun peräremontista pyydetään 1500-2000e, eli se metron 1700e ei enää kuulosta yhtään kohtuuttomalta.

Soittelin vielä liikkeisiin ja kyselin uutta perää tohon, niin ainakin part cornerissa nostettiin kädet pystyyn.

Kirjoitettu

Sanoivat tuolla yhdellä korjaamolla, että ei kannata käytetystä, mahdollisesti pitkään lojuneesta alkaa laittamaan, kun se on keränny kosteutta jne. Parempi kuulemma vanhaan vaihtaa uudet sisuskalut.

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Usa-Osalla on yksi kanttariin ajettu perä(taisi olla BW).Kunnosta en tiedä muuta kuin sen että , siitä on oikeanpuolen jarru poissa ja oikea vetari vääntynyt.

Kirjoitettu

Toi on toi B&W perä kallis korjata jos se pamahtaa, mut sen pitäis olla vahva...GM:n 10 pulttinen on halvempi korjautella...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...