BlackZ Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Olisko kellään laittaa mitään linkkiä tai muuten vain tietoa, kuinka korkeaksi nousee tuo Weiandin 6-71 paketti jos siihen laittas TBi tyyliset läppärungot päälle vaikka niin, että molemmissa läppärungoissa olisi kaksi ruiskutussuutinta? Ilmeisesti tollasella yhdistelmällä imusarjan korkeutta saisi kuitenki vähän matalemmaksi kuin kaasareilla, joilla tuo laite voi olla äärimmäisen vaikea katsastaa katuliikenteeseen... Ja jos joku muutenki tietää sivuja/linkkejä noista 6-71 toteutuksista 3-koppasessa f-bodyssa niin tänne voi niitä laitella.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackZ Posted February 5, 2009 Author Share Posted February 5, 2009 Huhhuh, tässä on SBC + Weiand 6-71 + 2x600 Holleyt Mitenhän tuollasen kilpiin saaminen onnistuu, nousee tuo meleko korkeaksi paketiksi! Toki jos katsastaa ilman ilmanpuhdistajia ja tekee ruiskuksi suoraan niin sittenhän tuo paketti on huomattavasti matalempi, koska TBi-tyyliset läppärungot on kuitenkin paljon kaasareita matalampia.. Mutta varmaan mittaavat korkeuden konepellistä ja merkkaavat otteeseen Link to comment Share on other sites More sharing options...
F350 Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 entäs tämmöinen? http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=EDL%2D28095&N=700+313945+115&autoview=sku Tai tästä vähän ylemmälle kierrosalueelle ja on aika matalan näköinen http://www.compperformancegroupstores.com/store/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=FS&Product_Code=3012350 Mutta tämä vois olla kaikkein matalin ja ei edes pahan hintainen ratkaisu: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Truck-Parts-Accessories__EFI-BLOWER-PLATE-6-71-8-71-SUPERCHARGER_W0QQitemZ220351607491QQadiZ2865QQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20AccessoriesQQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item220351607491&_trksid=p4506.c0.m245&_trkparms=72%3A543%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318 Tämähän ois aika mellevä, jos budjetilla ei ois ylärajaa: http://www.force-efi.com/bug16.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackZ Posted February 6, 2009 Author Share Posted February 6, 2009 Tuossa kun kävin yhden meidän perheen "Ferrarin" leimaamassa omalla luottokonttorilla, niin olivat sitä mieltä kun kyselin tuosta rootsista että onnistuu erikoisluvalla jota pitää anoa AKE:lta. Eli pelkkä konttorin siunaus ei vissiin riitä Kovasti oli poijjaat kiinnostuneita ajatuksesta ja olivat valmiita auttelemaan, oli puhe että meen kuvien kanssa (3-gen f-body + 6-71 rakennelmien kuvien) käymään siellä joku päivä ja aletaan kattelee olisko siihen lupaan mitään mahollisuutta Sairaan asiallista palvelua kuten aina kyseisellä Oulun konttorilla, Camaroakin on kohdeltu siellä aina ruhtinaallisesti Mutta pelkään pahoin että poikkeuslupaa ei tuolle myönnetä, on niitä paljon kuulemma -80 ja -90 luvulla leimattu. Nykyään vaikeampaa. Sanoivat että jos tiedän yhdenkin vastaavan 3-koppasen Suomessa mihin on tällanen paketti leimattu otteeseen niin se veisi asiaa eteenpäin huimasti.. Tietääkö kukaan..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackZ Posted February 6, 2009 Author Share Posted February 6, 2009 ööö tota mix erikoislupa nyt ei auennu mulle?? minkä takia? Täytyy anoa jos alkaa tavara nousee merkittävästi pellin pinnasta ylöspäin Eli tulee näkökenttään.. Tehojen saatikka ahdinlupien kanssa ei ole ongelmia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackZ Posted February 6, 2009 Author Share Posted February 6, 2009 Ok, mites tuo mitataan/lasketaan onko se "näkökentässä" ? Sepä se, Camarossa se nousee näkökenttään kyllä välittömästi.. Mutta milloin se sitten on liikaa siinä..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blower Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 No mites yleensä suhtaudutaan esim. ram air peltiin? Eikös ne mene katsastuksesta läpi? Onko toi remmi mahdoton piilottaa konepellin alle vai lähteekö siitä sit hohto jos ei iso ahdin pilkistä pellin läpi ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackZ Posted February 6, 2009 Author Share Posted February 6, 2009 No mites yleensä suhtaudutaan esim. ram air peltiin? Eikös ne mene katsastuksesta läpi? Onko toi remmi mahdoton piilottaa konepellin alle vai lähteekö siitä sit hohto jos ei iso ahdin pilkistä pellin läpi ? Se tulee etuosasta niin korkealle että vaikea piilottaa skoopin alle, tai ainakin skoopin pitäs nousta tosi jyrkästi keulaosan kohdalla ja sitten siitä tulee typerän näköinen Eikä sillä oo väliä näkyykö se ahdin vai ei, näköeste on se ongelma. Ja jos skoopin laittaa niin näköestehän vaan on pahempi ku pelkän ahtimen kanssa. Tietty sellanen skooppi joka nostaa pellin korkeutta vois hieman "pehmentää" ahtimen pellistä ulostunkeutumista, jos laittas sellasen pienemmän skoopin ja antas ahtimen tulla skoopista läpi. Tiedä sitten, pitää mennä kuvien kanssa käymään konttorilla ja kattoa mitä mieltä ovat. Ilmeisesti Suomessa on ainakin ollut yksi 3-gen Camaro 6-71:llä liikenteessä, "Danetti Racing Camaro", mutta mistään ei näytä enää löytyvän tietoa siitä, joten onkohan jo menneen talven lumia koko auto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Tääkö http://reioja.100webspace.net/danetti2.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chevy Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Ilmeisesti Suomessa on ainakin ollut yksi 3-gen Camaro 6-71:llä liikenteessä, "Danetti Racing Camaro", mutta mistään ei näytä enää löytyvän tietoa siitä, joten onkohan jo menneen talven lumia koko auto ai tää Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chevy Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackZ Posted February 6, 2009 Author Share Posted February 6, 2009 Just toi, tuota kuvaa enempää ei löydy faktaa ainakaan mun etsinnöillä :'( Link to comment Share on other sites More sharing options...
rstuning Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Mikäs remmi "mopo305"llä oli kulanvärisessä Comerossa? Kuvia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackZ Posted February 6, 2009 Author Share Posted February 6, 2009 Mikäs remmi "mopo305"llä oli kulanvärisessä Comerossa? Kuvia? Se oli mikkihiiri roots, Weiand 144 tai jotain sinnepäin Siinä ei riitä paukut 500 hv ylityksiin Toki mahtuu pellin alle PALJON paremmin Link to comment Share on other sites More sharing options...
avogta-89 Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 oliko se b/m pikkuahdin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senior Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Just toi, tuota kuvaa enempää ei löydy faktaa ainakaan mun etsinnöillä :'( Juu... Danetti Racingin sivut häipyivät netistä muutamia vuosia sitten. Oli katulaillinen Camaro, itse rakennettu imusarja jne... Myllyssä 700 - 750 pollea, parhaimmillaan kulki korkeita ysejä varttimailin. Tuli kisapaikalle ajaen, sliksit perävaunussa... Onpi ollunna klubin sivuilla jopa videota kerhon ekasta Vaasan kesämiitin varttimailiajeluista. Mr. silloisen puheenjohtajan emäntä sattui samalle viivalle Mr. Danettin Camaron kanssa... .. peruscamaro pysyi mukana ainakin puoli metriä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
z 28 jari Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Lisää yyveetä Link to comment Share on other sites More sharing options...
rstuning Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Mullaki luultavasti lötyy kuva-albumista. Vois vilkasta ja skannata jokupäivä, jos jaksan Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackZ Posted February 8, 2009 Author Share Posted February 8, 2009 jossain vanhassa v8 lehdessä oli kuvaa hopeasta camarosta joka aika uutena ahdettu blowerilla. 6/71 ja vaakaimukaasarit. tuossa danetin camarossa taisi olla joku hipo 8/71. kone taisi olla 377 cid. katulaillisuudesta en menis nyt sanomaan mitään. täys kilpuri se on. overdriven sivulta taisin lukaista, että olisi tulossa uudelleen radalle. Voihan se tehojen puolesta olla katulaillinen jos se on säädetty silleen alakanttiin mutta meinasitko ettei olis laillinen tuon ahtimen asennuksen vuoksi kun se tulee pellistä läpi? Ilman tuota ilmanputsaria näyttäis kohtuullisen korkealta, joten vois ollakin että sais leimattua. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmro85z Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 mitä silloin tuolla vaasan kisoissa katselin, niin kyllä kuskilla on aika suppeat näkymät. hurja laite, ei voi muuta sanoa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rokzetä Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 tollanen "näköeste" saatu leimattua. http://www.nettiauto.com/dodge/coronet/2133805 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopo305 Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 Seoli B&M 144,pieni nyssäkkä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
avogta-89 Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 Seoli B&M 144,pieni nyssäkkä. kaverilla oli buikki piilofarkussa-84 tollainen ahdin 350 koneessa ja penkitetty 450hv. toi kyseinen ahdinsarja vois olla kaupan vielläkin(hinta jossain 1500-2000e)imusarjalla ja kaasarilla sekä putsarilla Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now