Jump to content

Mistä vahvistettu TH700R

Recommended Posts

Kirjoitettu

Sepä se, sepä se  ;D Kuten sanottu niin ei se Suomilaatikkogurukaan ole se oikotie onneen, tosin onko mikään niin se on toinen juttu  ;D Mulle on sama mitä muut on mieltä tosta mun lootasta, ei vois vähempää kiinnostaa, nythän se nähdään uuden moottorin myötä kestääkö se sinnepäinkään mitä tehas lupaa  :o TOISTAISEKSI olen ollu hel-vetin tyydyttynyt tuohon laatikkoon joka oli vielä yli puolet halvempi vaihtoehto kuin Suomessa teettää entisestä vastaava...  m/

niin noita "guruja" tuntuu olevan enemmän kuin osaajia  ;D kunhan kestää ja homma rokkaa niin  m/

• Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• BlackZ

14

• avogta-89

5

• Juhani LS1

4

• balez

3

Kirjoitettu

Kun tekee itse niin selitys löytyy peilistä.  \m/ Ne tekee jotka osaa ja viitsii.  :-[

Kirjoitettu

kunhan kestää ja homma rokkaa niin  m/

Juuri näin  \m/

Sitten jos ja kun tuo mun loota antautuu niin Suomessa on vain yksi paikka mihin mää sen sitte vien, sellanen pelle peloton joka ei varmaan mainetta oo vielä laajasti loota osaamisellaan niittänyt mutta itte luottasin täysin hänen palveluihin  ;)

Kirjoitettu

Kun tekee itse niin selitys löytyy peilistä.  \m/ Ne tekee jotka osaa ja viitsii.  :-[

alku oikein loppu väärin ;D teen ite ku oon liian nuuka (köyhä) ostamaan moista palvelu ja lopputulos on mitä on. mut 50% m/ mun tekemist laatikoista on pelannu koko mulla oloaikansa ;D

Kirjoitettu

Jep jep m/
Kirjoitettu

Kaikki on suhteellista, jenkeistä valmis loota joka kestää +600 hv ja +800 Nm maksaa siis sen 1390 $. Saattaa olla halvempia ja parempiakin mutta tossa yks vaihtoehto..  ;)

Kyllä sä jaksat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kirjoitettu

Kyllä sä jaksat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ala säkin syömään terveellisesti ja urheilemaan päivittäin niin auttaa suakin jaksamaan.....  ;D m/

Siis mun pointti ei todellakaan ole se, että kaikkien pitää ostaa valmis loota jenkeistä. Monessa tapauksessa varmasti kannattaa rakentaa se laatikko ite jos osaa tai rakennuttaa, mutta haluan vaan että porukka ymmärtää kuinka halpoja nuo jenkkilootat on LUPAUKSIIN nähden. Saa sitten jokainen miettiä itelleen sopivan vaihtoehdon  m/ Monelle tuo raha kuitenkin kun on rajoittava tekijä rakentelussa niin kannattaa kuitenkin olla tietoinen eri mahdollisuuksista. Näin laman aikanahan pitää jakaa säästövinkkejä  ;D Joskin niinhän sitä sanotaan että köyhän kannattas ostaa kallista..  ;D

Kirjoitettu

Kaikki nää on toistaseks ämerikasta peräsin. Mutta en usko että edes rumpu, inputshell ym. vaihtamalla ja millä vain sprägeillä kestää 850nm, etenkään vakio 4 pyöräisillä planeetoilla kun tota ei kestäisi uusimmat 4L65 viispyöräsetkään.

Itseasiassa modattu TH400 tai 4L80 olis sekin jo siinä ja siinä vakiosta puhumattakaan. Se että se ei hajoa ei todista asiaa, jos renkaat  ei pidä ei vääntö huippuakaan ole saavutettu, ja sen saavuttaminen olis semmonen noin/alle 10s +240kmh veto vartilla, tietty sutimatta,tämä ei onnistu sitten ilman 12B tai 9in perää, jos aski kestää niitä yli 100 niin uskotaan.Sen mukaan mitä sanovat saitilla noihin pistävänsä/tekevänsä on hinta/laatu kohdallaan. Jos tekee itse 200E aihiosta saa halvemmalla mutta kovat osat ja hyvät kulutus osat maksaa silti yli 500E ja vain GM tekee viis pyöräsiä planeettoja hintaa en muista mut ei halvat. Taitas tulla halvimmaks 04-08 4L65 erillisellä ECM.llä sit voi myös säädellä helposti.

Kirjoitettu

tci:n street fighter 10"turbiinilla +3000stall makso mulle joku 3500e kaikkine kuluineen jenkeistä lentorahtina+asennettuna. tehdas lupaa kestävän 450hv, ens kesänä näkee et kestääkö \m/ \m/

Kirjoitettu

tci:n street fighter 10"turbiinilla +3000stall makso mulle joku 3500e kaikkine kuluineen jenkeistä lentorahtina+asennettuna. tehdas lupaa kestävän 450hv, ens kesänä näkee et kestääkö \m/ \m/

Toi on ollut aika kallis, mutta kuten todettu, ostamallakin saa eikä kaikkea tarvii väkertää yksin.

Toivotaan, että on hintansa värti m/

Kirjoitettu

tilasin just saman laatikon, lukko turbiinin, ja lukituksen ohjausksen, nop. mittarin rattaat ja shifterin. toivottavasti on hyvä. Kestää se ainakin mun koneen tehot/väännöt. tulee maksamaan noin 3000e

:-\ 

Kirjoitettu

Onpas aika kalliita noi TCI:t  :o Varsinki tehonkestolupauksiin nähden.. Mutta jospa ne pelais  m/

Itse en sillon aikanaan ostanu TCI:tä kahdesta syystä: luin juttuja niiden kestävyydestä ja ne ei aina ollut hirveen mairittelevia  :-\ Toinen oli tuo hinta. Tuo B.O. loota ei maksanu turbaanin kanssakaan 3 tonnia rahteineen päivineen. Mutta mistäpä tuota nyt tietää sitten pitkässä juoksussa mikä on paras, aika näyttää..  :) Ainoa miinus tähän mennessä on ollu ton lootan öljypohjan tiiveys, mutta sekin pitää nyt kun sitä on pariin otteeseen kiristetty. Huono tiiviste tai jotain, tai sitten huonosti putsatut tiivistepinnat tai muuten epätasaiset.

Kirjoitettu

Onpas aika kalliita noi TCI:t  :o Varsinki tehonkestolupauksiin nähden.. Mutta jospa ne pelais  m/

Itse en sillon aikanaan ostanu TCI:tä kahdesta syystä: luin juttuja niiden kestävyydestä ja ne ei aina ollut hirveen mairittelevia  :-\ Toinen oli tuo hinta. Tuo B.O. loota ei maksanu turbaanin kanssakaan 3 tonnia rahteineen päivineen. Mutta mistäpä tuota nyt tietää sitten pitkässä juoksussa mikä on paras, aika näyttää..  :) Ainoa miinus tähän mennessä on ollu ton lootan öljypohjan tiiveys, mutta sekin pitää nyt kun sitä on pariin otteeseen kiristetty. Huono tiiviste tai jotain, tai sitten huonosti putsatut tiivistepinnat tai muuten epätasaiset.

ei ne öljyt pysy tci:ssäkään, asennuksen jälkeen seuraavana päivänä öljyt oli osaksi pihalla uudesta askista vaikka on tci:n vahva +2quart alumiini öljypohja. epäilen että b&m räikkä shifterin kiinnitys löystyttää pohjan pultteja tai jotain. tihkuu aina pelkääjän puolelta eukulmasta m-

Kirjoitettu

En o nähny pölykuivaa pohjaa missään tomaatissa jos ei ole tehty hyvälllä silikonilla 8)

Kirjoitettu

En o nähny pölykuivaa pohjaa missään tomaatissa jos ei ole tehty hyvälllä silikonilla 8)

Tuu kattoo kremiksen pohjaa,on kuiva.

Mulle toi th 400 comp laatikko TCI:ltä makso n.1300€ ja turbaani suurinpiirtein saman verran.Lodju on koneen speksien mukaan tehty

Kirjoitettu

BO Overdrivesiltä ei tullu mitään vastauksia mihinkään yhteydenottoihin.  ??? no elämä on.

Kirjoitettu

BO Overdrivesiltä ei tullu mitään vastauksia mihinkään yhteydenottoihin.  ??? no elämä on.

No johan on  m- Ei mulla ollu ongelmia, toki tilasin tutun kautta sen joten se hoiti koko byrokratian mitä siihen liitty  ::)

Kirjoitettu

Jos tässä tarkoitettiin tiivistesilikonia niin Kent Sili Gasket 2 on tiivistesilikoni jota oon itte käyttänyt sekä laatikon tiivisteissä että perässä eikä ole öljyä vuotanut.

Kirjoitettu

Mä en oo nähnyt sun autojen alla kuin pölykuivia pohjia...   ikinä (siis vuoden 76 jälkeen)

Niinpä silikon.... 8)
Kirjoitettu

Jos tässä tarkoitettiin tiivistesilikonia niin Kent Sili Gasket 2 on tiivistesilikoni jota oon itte käyttänyt sekä laatikon tiivisteissä että perässä eikä ole öljyä vuotanut.

mistä tota silikonia saa ??? ??? viimeks kokeilin lock titen vahvinta mita myyjiltä löyty, tuloksena sama vuoto samasta paikasta m- m-

Kirjoitettu

OD:lla nimimerkki mudracer pajaa loodan ja tekee turbiinin halutulla stallilla..

Kirjoitettu

mistä tota silikonia saa ??? ??? viimeks kokeilin lock titen vahvinta mita myyjiltä löyty, tuloksena sama vuoto samasta paikasta m- m-

Täällä oulunseudulla tuota myy A1 autoväri kempeleessä  http://www.a1autovari.fi/.

En itsekään ollut kuullut juuri tuosta silikonista mitään ennenkuin A1:ssä esittelivät.

Olivat vielä tehneet jotain omia testejään tuolle ja sillä suosittelivat.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...