Jump to content

Ponu sammuu kun laittaa maf johdon kii

Recommended Posts

Kirjoitettu

Joko toimii? Jos ei niin vaihda maffi, mulla oli samanlainen vika, risa maffi sotki ecu:n ja kone ei käynny kun muutaman kierroksen. Ei antanut mitään vikakoodia. Vaihdoin myös maffille virtaa syöttävän releen.

• Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

29

• balez

12

• Nupa

4

• Rale

2

Kirjoitettu

Joko toimii? Jos ei niin vaihda maffi, mulla oli samanlainen vika, risa maffi sotki ecu:n ja kone ei käynny kun muutaman kierroksen. Ei antanut mitään vikakoodia. Vaihdoin myös maffille virtaa syöttävän releen.

Ku se maffi kuulemma toimii toises autos...

Kirjoitettu

Joo siis maf toimii ja releetkin on vaihdettu..mut sain ecun eilen ja johan rupes syöttää vikoja..oli aika iso imuilmavuoto ja tyhjäkäyntiventtiili vittuilee viel..mut nyt käy  \m/

Kirjoitettu

Joo ja on vielä konehuoneen puolelta..eli onkohan menny siinä  ::)

Kirjoitettu

migillä  ::)   olihan akkukaapelit silloin irti  ???

mistä minä tiedän,en mä osaa hitsata.. ::)

Kirjoitettu

mistä minä tiedän,en mä osaa hitsata.. ::)

Aina pitää ottaa akku pois tai ainakin kaapelit irti, jos hitsaa. Tsaijai. Seuraavalla kerralla muistat. ;)

Kirjoitettu

Aina pitää ottaa akku pois tai ainakin kaapelit irti, jos hitsaa. Tsaijai. Seuraavalla kerralla muistat. ;)

no sitähän mä tässä sanoin että kun en ole itse sitä hitsannut niin en tiedä onko ne otettu..luulis nyt että on.. ::)

Kirjoitettu

no sitähän mä tässä sanoin että kun en ole itse sitä hitsannut niin en tiedä onko ne otettu..luulis nyt että on.. ::)

Epähuomiossa se yleensä unohtuu kiinni, mutta vahinkohan on jo käynyt, joten turha siitä enää murehtia.

Kirjoitettu

veikkaan ennemmin että ponu on ottanut kipeetä siellä maalaamossa jos maalari ei oo suojaillut..tai siis kun se ei oikein osannut kunnolla suojailla..

Kirjoitettu

tyhjäkäyntiventtiili on rikki..olisko kellää myydä mulle sellasta.. ::)

Kirjoitettu

hae nyt kaupasta suosiolla uus

Kirjoitettu

Muistanko väärin vai onko tuo semmoinen osa että sen voisi saada voitelemalla & liikuttelemalla toimimaan jos on vaan käytönpuutteessa jumittunut  ???

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...