Ike Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 Joko toimii? Jos ei niin vaihda maffi, mulla oli samanlainen vika, risa maffi sotki ecu:n ja kone ei käynny kun muutaman kierroksen. Ei antanut mitään vikakoodia. Vaihdoin myös maffille virtaa syöttävän releen.
rstuning Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 Joko toimii? Jos ei niin vaihda maffi, mulla oli samanlainen vika, risa maffi sotki ecu:n ja kone ei käynny kun muutaman kierroksen. Ei antanut mitään vikakoodia. Vaihdoin myös maffille virtaa syöttävän releen. Ku se maffi kuulemma toimii toises autos...
Diore Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 Joko toimii? Jos ei niin vaihda maffi, mulla oli samanlainen vika, risa maffi sotki ecu:n ja kone ei käynny kun muutaman kierroksen. Ei antanut mitään vikakoodia. Vaihdoin myös maffille virtaa syöttävän releen. Joo siis maf toimii ja releetkin on vaihdettu..mut sain ecun eilen ja johan rupes syöttää vikoja..oli aika iso imuilmavuoto ja tyhjäkäyntiventtiili vittuilee viel..mut nyt käy
Diore Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 Joo ja on vielä konehuoneen puolelta..eli onkohan menny siinä
Chevy Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 migillä olihan akkukaapelit silloin irti
Diore Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 migillä olihan akkukaapelit silloin irti mistä minä tiedän,en mä osaa hitsata..
Zuski Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 mistä minä tiedän,en mä osaa hitsata.. Aina pitää ottaa akku pois tai ainakin kaapelit irti, jos hitsaa. Tsaijai. Seuraavalla kerralla muistat.
Diore Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 Aina pitää ottaa akku pois tai ainakin kaapelit irti, jos hitsaa. Tsaijai. Seuraavalla kerralla muistat. no sitähän mä tässä sanoin että kun en ole itse sitä hitsannut niin en tiedä onko ne otettu..luulis nyt että on..
Zuski Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 no sitähän mä tässä sanoin että kun en ole itse sitä hitsannut niin en tiedä onko ne otettu..luulis nyt että on.. Epähuomiossa se yleensä unohtuu kiinni, mutta vahinkohan on jo käynyt, joten turha siitä enää murehtia.
Diore Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 veikkaan ennemmin että ponu on ottanut kipeetä siellä maalaamossa jos maalari ei oo suojaillut..tai siis kun se ei oikein osannut kunnolla suojailla..
Diore Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 tyhjäkäyntiventtiili on rikki..olisko kellää myydä mulle sellasta..
balez Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 tyhjäkäyntiventtiili on rikki..olisko kellää myydä mulle sellasta.. hae nyt kaupasta suosiolla uus
Diore Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 joo ei oo rahaa nii paljoa..
JoukoY Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 tyhjäkäyntiventtiili on rikki..olisko kellää myydä mulle sellasta.. Muistanko väärin vai onko tuo semmoinen osa että sen voisi saada voitelemalla & liikuttelemalla toimimaan jos on vaan käytönpuutteessa jumittunut
JoukoY Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2009 Olihan tuosta juttua kun vään kaiveli: http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=8107.msg111950#msg111950 http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=7662.msg104742#msg104742
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään