Jump to content

mistä osaavaa automaalaria

Guest greenbird

Recommended Posts

Kirjoitettu

missähän olisi automaalari jolla on kokemusta lasikuituosien maalaamisesta kun kaikilla ei se taito ole hyppysissä.

tarkoitus olisi maalata ponu uuteen kuosiin.

Kirjoitettu

Voisi kysyä kaverilta se on maalannut autoja jo toistkyt vuotta ja maalas sen mun edellisen vehkeen tosi hyvin kaikki muoviosat oli ku uudet :)Kaverilla on mätsälässä se maalauspaikka :)

Kirjoitettu

mitä arvioisit valuuttana euro kun pitäisi saada samalla edellisen omistajan kolhut pois. sivutarran paikalle pitäisi saada birdin kuva maalattuna. kysy ihmeessä jokin arvio niin päästään keskusteleen lisää koska päästään maalaus urakan kimppuun.

Kirjoitettu

Toi kaveri poisti tosi siististi mun camarosta noi mauttomat ovitarrat maalauksen yhteydessä ja tekee se pelti hommiaki mutta on kiireinen kaveri :)Voin soittaa tällä viikollla vielä eli huomenna ja kysyä miten ois tai sit antaa sen numeron niin voit ite kysyä :DTosta meidän kerhoporukasta osa näki sen maalauksen viime kesänä ja oli ihan hyvän näköinen :P 8)

Kirjoitettu

laitatko jätkän puh. nro:n tekstarina numbaan 041 5870344. voidaan jutella vähän tarkemmin hommasta... :)

pääasia että saadaan homma hoidettua huolella ja kunnollisesti kotiin.. :D

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

gmc: jos sillä on enemmänkin aikaa, niin mulla saattais olla kans tarvetta, kun pitäis maalata uus takaluukku ja spoikka :)

Kirjoitettu

Jutellaan vaikka tossa väli meetissä jos tuut sinne :)Mä yritän saada sen kaverin kiinni ennen keskiviikkoa niin vois kertoa että miten on ;) ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...