Guest greenbird Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2004 missähän olisi automaalari jolla on kokemusta lasikuituosien maalaamisesta kun kaikilla ei se taito ole hyppysissä. tarkoitus olisi maalata ponu uuteen kuosiin.
gmc63 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2004 Voisi kysyä kaverilta se on maalannut autoja jo toistkyt vuotta ja maalas sen mun edellisen vehkeen tosi hyvin kaikki muoviosat oli ku uudet :)Kaverilla on mätsälässä se maalauspaikka
Guest greenbird Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2004 mitä arvioisit valuuttana euro kun pitäisi saada samalla edellisen omistajan kolhut pois. sivutarran paikalle pitäisi saada birdin kuva maalattuna. kysy ihmeessä jokin arvio niin päästään keskusteleen lisää koska päästään maalaus urakan kimppuun.
gmc63 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2004 Toi kaveri poisti tosi siististi mun camarosta noi mauttomat ovitarrat maalauksen yhteydessä ja tekee se pelti hommiaki mutta on kiireinen kaveri :)Voin soittaa tällä viikollla vielä eli huomenna ja kysyä miten ois tai sit antaa sen numeron niin voit ite kysyä :DTosta meidän kerhoporukasta osa näki sen maalauksen viime kesänä ja oli ihan hyvän näköinen
Guest greenbird Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2004 laitatko jätkän puh. nro:n tekstarina numbaan 041 5870344. voidaan jutella vähän tarkemmin hommasta... pääasia että saadaan homma hoidettua huolella ja kunnollisesti kotiin..
Guest Ezzy Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2004 gmc: jos sillä on enemmänkin aikaa, niin mulla saattais olla kans tarvetta, kun pitäis maalata uus takaluukku ja spoikka
gmc63 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2004 Jutellaan vaikka tossa väli meetissä jos tuut sinne :)Mä yritän saada sen kaverin kiinni ennen keskiviikkoa niin vois kertoa että miten on
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään