Jump to content

-93 2.3 Trans Sport ABS vika (KORJATTU)


Recommended Posts

Kirjoitettu

Eli sellainen outo vika että kun käynnistää auton niin abs-valo naksahtaa pois päältä ja sytty heti takaisin, mutta jos käynnistää jarrupoljin pohjassa niin valo sammuu ja kun päästää polkimen niin syttyy päälle. eikä absit toimi lainkaan ja jos ajaa jarrupoljinta hieman painettuna niin valo ei syty ennen ku päästää polkimesta kokonaan irti??? pyörien anturit ok. rele ok. sulake ok. mitä vielä vois testata?

 

Äsken huomasin sellaisen jutun että ku pamauttaa kuskin oven kunnolla kiinni niin abs-valo sytty vaikka jarrupoljin pohjassa  :D täytyy varmaan syventyä kojelaudan sisäisiin saloihin  ;D ;D

 

 

Ongelma ratkaistu  \m/ kuskinpuolen sisustasta turvavyön alta muovit pois ja herkisteli yhtä isoa liitintä niin voila  m/ jo toimii...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...