Jump to content

rengas kysely

v8camaro

Recommended Posts

Kirjoitettu

typhooni toimii kivast edessä... ja good yearin eagle f1 toimii näppärästi takana  m/

Ole varovainen kun sateella jarruttelet...  :-X  ...tosin mulla noi oli vissiin takana
  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Z-mo

6

• Chevy

6

• JoukoY

6

• rstuning

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Ole varovainen kun sateella jarruttelet...  :-X   ...tosin mulla noi oli vissiin takana

ole varovainen aina kun jarruttelet sopisi paremmin..  m/ budjetti vehkeet on budjetti vehkeet, mutta tosin ihan hyvin toimineet, ei vetele, tärise eikä pompota, kiva ajaa vaikka ovatkin vähän kapeet  m/

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Toiseen käyttikseen pitäis hommata uudet kesägummit(235/45/17).Ite fundeerannut seuraavia vaihtoehtoja:Nokian Z G2,Vredestein utrac cento,Continental sport contact 3.Tarttis olla hyvät ajaa(lue ei vetele urissa) ja hiljaset sekä jonkinsortin märkäpitoa.Onko raadilla kokemusta nokialaisesta ja konttinentaalista.Toiseen käyttikseen tuli laitettua noi vreedesteinit ja ei ne pöllömmät olleet.

Kirjoitettu

continentalit oli ainakin ponussa edessä loistavat.. markkieni voi valaista lisää, koska nykyään hänen autonsa keulilla  m/

Kirjoitettu

pidon puolesta voin suositella ainakin taakse Falken Azenis RT615 mulla ne on kokoa 275/40x17 ja ainakin yksi "vieras" on ihmetellyt ja kehunut pitoa ;)

toki ihmetteli alustaakin  ;D

• 7 months later...
Kirjoitettu

Mitäs rengasta olette käyttäneet 3gen firebirdissä jos on 17" ja 8" leveä vanne edessä ja offset 0. Sillä edessä on vanteella rengas joka on kokoa 235/50 17" ja ottaa kiinni lokasuojan ei saa edes käännettyä ääri asentoo m-. Pitäisikö tuota renkaan profiilia tiputtaa 45  :-\ vai jopa 40.

Kirjoitettu

45. m/ 40:t on liian luirut 17":n

Juuri näin, ite ottasin 8 leveelle vanteelle 245/45-17 kumit.  m/

• 1 year later...
Kirjoitettu

Onko muuten kukaan tilannu tästä renkaita?

http://camskill.co.uk/products.php?plid=m62b0s576p0

näyttäis aika edulliselta! ja kn tulee EU maasta niin ei tartte maksaa alvia  :P

Tilasin mutta alkupeäiset päivät kusee.

Useamman päivän on "delivery date" muuttunut ja nyt siinä lukee vaan "unknown".

Kauanko muilla on kestänyt renkaiden tulo?

Kirjoitettu

OD:llä oli juttua pohjoismaiden toimitusvaikeuksista. Tässä Camskillin etusivulta kopsattua

"UPDATE 30/03/2012

Please note: Service to Scandinavia for tyre orders has temporarily been suspended. Normal service will resume at some point next week.

Sorry for any inconvenience this may cause"

http://www.camskill.co.uk/

Kirjoitettu

3 viikkoa jo ja ei näy...

Oli sit vika kerta kun tilaan tuolta mitään  >:(

Kirjoitettu

3 viikkoa jo ja ei näy...

Oli sit vika kerta kun tilaan tuolta mitään  >:(

joku totesi OD:lla,10.4. jatkuu toimitukset Suomeen

Kirjoitettu

joku totesi OD:lla,10.4. jatkuu toimitukset Suomeen

Siis ilmeisesti joku paikallinen yhteistyökumppani "reiska ja paku" kuskailee niitä nyt kotiin kun jaksaa?

Kirjoitettu

Siis ilmeisesti joku paikallinen yhteistyökumppani "reiska ja paku" kuskailee niitä nyt kotiin kun jaksaa?

jaa a  ::)  kukas ne ennen toi ovelle,Kaukokiitoko ???

09/04/2012

Please note: Service to Finland has resumed asof 09/04/12.

Kirjoitettu

Ei mulla mitään pakua ole.  :o

Itse tilasin renkaat Rengasonlinen kautta (no okei, Juhani ne tilasi) ja tulivat ajallaan, jopa kirjaimellisesti, kun sanoivat että 50/50% mahdollisuus tulla tiettynä päivänä, niin silloin tuli kaksi rengasta ja loput kaksi seuraavana.  ;D     ...mutta odottavan aika on pitkä.  m/

Kirjoitettu

Ei mulla mitään pakua ole.  :o

Itse tilasin renkaat Rengasonlinen kautta (no okei, Juhani ne tilasi) ja tulivat ajallaan, jopa kirjaimellisesti, kun sanoivat että 50/50% mahdollisuus tulla tiettynä päivänä, niin silloin tuli kaksi rengasta ja loput kaksi seuraavana.  ;D     ...mutta odottavan aika on pitkä.  m/

Sama juttu mulla,tilasin tila-autoon kans tuolta maanantaina ja viikon päästä maanantaina tuli 2 ja keskiviikkona 2 Hyvin on aina pelannu toimitukset,Saksalaisella täsmällisyydellä  \m/

Camskillillä oli jo kumit korissa mutta onneks en sit tilannu  :-\

Kirjoitettu

jaa a  ::)  kukas ne ennen toi ovelle,Kaukokiitoko ???

09/04/2012

Please note: Service to Finland has resumed asof 09/04/12.

9. päivä meni jo...

Siis kuskaaja on post nl ja kumit on sen tracking numeron mukaan olleet suomessa jo puolitoista viikkoa eli ongelma on täällä suomen päässä.

Toimituspäivä muuttui koko ajan yhdellä päivällä eteenpäin ja nyt siinä on lukenut pitkään "unknown"

Olisko paikallinen yhteistyökumppani vaihtunut tai jotain muuta häikkää (Reiska sairaana tai paku rikki). Kuulemma tunnuksettomalla (ei firman nimeä tai logoa) pakulla niitä tilauksia täällä on jaeltu ja siitä toi vertaus.

Rengasonlinesta ei ole kuin positiivisia kokemuksia. Viimeksi oli kotiovella neljässä päivässä.

Piti sit kokeilla tätä kun täällä "vääräleuat" aukoivat turpaansa että camskillilta olisi saanut halvemmalla.

Ensi kerralla maksan mieluusti hiukan enemmän että ne tassut tulee silloin kun pitääkin. Pitäköön pihit euronsa ja odotelkoon näitä ikuisuusrahteja...

Kirjoitettu

Tasan 25 päivää meni että sain kumit kotiin.

Jatkossa sit ostan muualta...

Kirjoitettu

Pari kertaa viime vuonna tuolta Camskilliltä tilannu Yokohaman kisarenkaita ja vajaat pariviikkoa niin olivat ovella. Nyt keväällä tilasin maahantuojalta ( Pentep ), kolmen päivän päästä perillä ja tuli halvemmaksi kuin Englannista tilatut.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...