Jump to content

Gm perän Takapyöränlaakerin välys


Recommended Posts

Kirjoitettu

Kokeneempien ohjeita tarvittaisiin jälleen .  Tuli haettue uudet FMogulin laakerit tänään. Ihmeen paljon välystä on niissäkin, onko normaalia? Vetarissa ei kuitenkaan kulumaa mittaamalla/silmällä.

Pitäisköhän kokeilla sitä "korjausmallin" laakeria vielä jos olis tiukempi vetariin.

Kirjoitettu

GM:n tuotteissa, tai ainakin omistamissani äffissä on ollut pieni "välys" takana. Kuuluukin olla, tai ainakin useampi asentaja on ilmaissut asian näin. On niitä vaihdeltukin, mutta aina jäänyt pientä liikkumavaraa  :)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...