tepa Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2009 Kokeneempien ohjeita tarvittaisiin jälleen . Tuli haettue uudet FMogulin laakerit tänään. Ihmeen paljon välystä on niissäkin, onko normaalia? Vetarissa ei kuitenkaan kulumaa mittaamalla/silmällä. Pitäisköhän kokeilla sitä "korjausmallin" laakeria vielä jos olis tiukempi vetariin.
carita Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2009 GM:n tuotteissa, tai ainakin omistamissani äffissä on ollut pieni "välys" takana. Kuuluukin olla, tai ainakin useampi asentaja on ilmaissut asian näin. On niitä vaihdeltukin, mutta aina jäänyt pientä liikkumavaraa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään