Jump to content

Mikäs piuha?

Guest Knight

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tämä nyt on?

Näytti pyörivän irrallaan imusarjan päällä ja paikkaa en löytäny sille sitten kirveelläkään.

91 tbi...

Kuva026juujaa1.jpg}

Kirjoitettu

Mulla on kans noita piuhoja kovasti, jotka on irti. Vois keväällä tehdä kyselykierroksen, josko sit alkais tuo starttaaminenkin paranemaan.

Mitä tuon piuhan pitää tehdä ilmanputsarissa? Mitä tietoa se antaa? Onko tässä autossa maffia?

Kirjoitettu

Mulla on kans noita piuhoja kovasti, jotka on irti. Vois keväällä tehdä kyselykierroksen, josko sit alkais tuo starttaaminenkin paranemaan.

Mitä tuon piuhan pitää tehdä ilmanputsarissa? Mitä tietoa se antaa? Onko tässä autossa maffia?

ei ole maffia ja tod näk on imuilman lämpötilan anturin piuha

Kirjoitettu

Tämä nyt on?

Näytti pyörivän irrallaan imusarjan päällä ja paikkaa en löytäny sille sitten kirveelläkään.

91 tbi...

Vähä isoompi ns. yleiskuva konehuoneesta vois auttaa. Imuilmanlämpötilan anturissa (ilmanputsarissa) ja vedenlämpöanturissa on samanlainen liitin, mutta jos on orig johtosarja niin piuhojen pituuden puolesta niitä on vaikea tai jopa mahdoton laittaa ristiin. Jos tuo lähtee johtosarjan kuoren sisältä erilleen siinä läppärunngon vieressä, niin on melko varmasti toi imuilman lämpötila-anturi (enlanniksi IAT)

Kirjoitettu

Mulla on kans -91 TBI. laitas laajempi kuva niin voin kattoo mihin toi voi tulla.

Ainakin virranjakajan kohdalle ilmanputsarin alle tulee tommoinen piuha.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...