Jump to content

formula ei käynisty,mistä tarvisis aloittaa....


Recommended Posts

Kirjoitettu

Löytyykö akkuporakoneeseen ruuvipäille karaa. Se on n. 6mm, mut käy 5,5 mm kannalle.

Muistaakseni se on 5,5mm... Itte käyttäny usein, kun ei pikkusarjoissa yleensä oo noita välikokoja. m/

Kirjoitettu

Ruuvauskärjet on 1/4"

Jaa että 6,6mm? Taidat olla oikeessa, eli käy 6,5-7millisiin ruuvinkantoihin noi karat

Kirjoitettu

Jaa että 6,6mm? Taidat olla oikeessa, eli käy 6,5-7millisiin ruuvinkantoihin noi karat

 

Eli kävit mittaamassa.

Toi 5,5mm on ihan vakiokoko,paljon käytetympi ku 5 tai 6mm.

Kirjoitettu

Eli kävit mittaamassa.

Toi 5,5mm on ihan vakiokoko,paljon käytetympi ku 5 tai 6mm.

En käyny, mut en jaksanu runoilla vaan lyhensin viestiä. Muistaisin kans että oli 6,5mm nurkilla ::)

Kirjoitettu

no yksi tyhmä kysymys lisää ???

 

olisko kellään tietoo sytytysyksikön johtojen värien paikasta...eli kun liittimen kuori liittimessä joka tulee jakajasta(2-napainen)irtosi irroittaessa johtoja,pitäis tietää miten ne alkup olisi(kumpi on lähempänä jakajan akselia :o

pistin kiinni sillai kun luulin mutta eipä viellä starttaa,voisko ne kuitenkin viellä olla väärinpäin???

Kirjoitettu

haynesin kaaviossa P sisempi N ulompi.

 

eli mitkä ne värit olis ???

Kirjoitettu

P vois olla vaik pink,purple,punainen,perusvalkoinen,peessi.en minä tiä kato transusta. ;D

Kirjoitettu

P vois olla vaik pink,purple,punainen,perusvalkoinen,peessi.en minä tiä kato transusta. ;D

 

joo pitänee kattoo...

avo on messukeskuksessa eikä auta siis nyt vkl asiaa ::)

  • 4 weeks later...
Kirjoitettu

eipä käynisty ei :(

puola on ehjä,koitettu avossa mutta ei anna kipinää edes puolan nastasta formulassa m-

 

mites toi sirujuttu avaimessa haittaako se jotain kun akku ollu tyhjä kauan....onko siis jotain ajonestojuttua mitä tarvis jotenkin rukata ??? ??? ???

Kirjoitettu

on hälyt mutta ei pitäis olla toiminnassa

Kirjoitettu

mites toi sirujuttu avaimessa haittaako se jotain kun akku ollu tyhjä kauan....onko siis jotain ajonestojuttua mitä tarvis jotenkin rukata ??? ??? ???

Toi sirujuttuhan on usein pask*na noissa kaverillaki tehny Comero niin ettei välillä puhu pariinpäivään mitään.

Niitä sirullisia avaimiahan saa ebaystakin, mutta pitäs tietää sen koodi (niitä ei montaa oo).

Kirjoitettu

Helpointa on suorittaa tolle avaimen sirulle (käynnistyksen estolle) pysyvä ohitus.omassa ponussa kun se rupes

kettuilemaan niin tein pysyvän ohituksen.osat maksaa noin 10 senttiä.

Kirjoitettu

mites toi ohitus hoituu ???

tollaiset sirut voi tunkee johonkin syvälle m-

 

avossakaa oo mitään vitun siruja ;D

Kirjoitettu

Vika ei ole siina sirussa jos startti pyorittaa. Mulla ku vastus avaimesta hajos startti ei ees naksahda.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...