rstuning Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2009 Löytyykö akkuporakoneeseen ruuvipäille karaa. Se on n. 6mm, mut käy 5,5 mm kannalle. Muistaakseni se on 5,5mm... Itte käyttäny usein, kun ei pikkusarjoissa yleensä oo noita välikokoja.
rstuning Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2009 Ruuvauskärjet on 1/4" Jaa että 6,6mm? Taidat olla oikeessa, eli käy 6,5-7millisiin ruuvinkantoihin noi karat
Toni Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2009 Jaa että 6,6mm? Taidat olla oikeessa, eli käy 6,5-7millisiin ruuvinkantoihin noi karat Eli kävit mittaamassa. Toi 5,5mm on ihan vakiokoko,paljon käytetympi ku 5 tai 6mm.
rstuning Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2009 Eli kävit mittaamassa. Toi 5,5mm on ihan vakiokoko,paljon käytetympi ku 5 tai 6mm. En käyny, mut en jaksanu runoilla vaan lyhensin viestiä. Muistaisin kans että oli 6,5mm nurkilla
avogta-89 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2009 no yksi tyhmä kysymys lisää olisko kellään tietoo sytytysyksikön johtojen värien paikasta...eli kun liittimen kuori liittimessä joka tulee jakajasta(2-napainen)irtosi irroittaessa johtoja,pitäis tietää miten ne alkup olisi(kumpi on lähempänä jakajan akselia pistin kiinni sillai kun luulin mutta eipä viellä starttaa,voisko ne kuitenkin viellä olla väärinpäin???
rokzetä Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2009 haynesin kaaviossa P sisempi N ulompi.
avogta-89 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2009 haynesin kaaviossa P sisempi N ulompi. eli mitkä ne värit olis
rokzetä Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2009 P vois olla vaik pink,purple,punainen,perusvalkoinen,peessi.en minä tiä kato transusta.
avogta-89 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2009 P vois olla vaik pink,purple,punainen,perusvalkoinen,peessi.en minä tiä kato transusta. joo pitänee kattoo... avo on messukeskuksessa eikä auta siis nyt vkl asiaa
avogta-89 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2009 eipä käynisty ei puola on ehjä,koitettu avossa mutta ei anna kipinää edes puolan nastasta formulassa mites toi sirujuttu avaimessa haittaako se jotain kun akku ollu tyhjä kauan....onko siis jotain ajonestojuttua mitä tarvis jotenkin rukata ???
avogta-89 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2009 on hälyt mutta ei pitäis olla toiminnassa
rstuning Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2009 mites toi sirujuttu avaimessa haittaako se jotain kun akku ollu tyhjä kauan....onko siis jotain ajonestojuttua mitä tarvis jotenkin rukata ??? Toi sirujuttuhan on usein pask*na noissa kaverillaki tehny Comero niin ettei välillä puhu pariinpäivään mitään. Niitä sirullisia avaimiahan saa ebaystakin, mutta pitäs tietää sen koodi (niitä ei montaa oo).
jontte Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2009 Helpointa on suorittaa tolle avaimen sirulle (käynnistyksen estolle) pysyvä ohitus.omassa ponussa kun se rupes kettuilemaan niin tein pysyvän ohituksen.osat maksaa noin 10 senttiä.
avogta-89 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2009 mites toi ohitus hoituu tollaiset sirut voi tunkee johonkin syvälle avossakaa oo mitään vitun siruja
Crisis Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2009 Vika ei ole siina sirussa jos startti pyorittaa. Mulla ku vastus avaimesta hajos startti ei ees naksahda.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään