Jump to content

Mitkä tulpat suorasytkään ja paljonko kärkiväli?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tuossa omassa kulkineessa on tuo Delteq suorasytkä ja siinä on ac delcon 41-906 tulpat sellaisella 1,5mm kärkivälillä. Onkohan ihan ohje arvossan?

Mitkä tulpat tilalle?

Kirjoitettu

Vahan suurelta kuullostaa tuo karkivali. Senhan kai pitaisi olla 0.050 tuumaa, eli 1.27mm.

Jos olet vaihtamassa, niin itse ainakin laittaisin NGK:n TR55:set. Ainakin meikalaisella nuo ovat toimineet tosi hyvin niissa vehkeissa joihin olen ne laittanut. Kakkosvaihtoehto on mielestani Delcot.

Kirjoitettu

Vahan suurelta kuullostaa tuo karkivali. Senhan kai pitaisi olla 0.050 tuumaa, eli 1.27mm.

Jos olet vaihtamassa, niin itse ainakin laittaisin NGK:n TR55:set. Ainakin meikalaisella nuo ovat toimineet tosi hyvin niissa vehkeissa joihin olen ne laittanut. Kakkosvaihtoehto on mielestani Delcot.

Ootko säätänyt kärkivälejä noista tr55:sta vai suoraan paketista kiinni.Ite laitoin kylmänviileesti ilman säätämisiä.Kärkiväli oli 0.055"

Kirjoitettu

Mina olen ainakin heittanyt ne aina suoraan kiinni vain vaikka ne tehtaalta tulevat tuolla 0.055:lla.  m/ Kannattaa ne tietenkin tarkistaa ennen kuin heittaa kiinni, mutta en ma niita muutellut ole.

Sen kerran kun menin saatamaan, niin johan tuli ongelmia.  ::) m-

Kirjoitettu

Mina olen ainakin heittanyt ne aina suoraan kiinni vain vaikka ne tehtaalta tulevat tuolla 0.055:lla.  m/ Kannattaa ne tietenkin tarkistaa ennen kuin heittaa kiinni, mutta en ma niita muutellut ole.

Sen kerran kun menin saatamaan, niin johan tuli ongelmia.  ::) m-

Eihän tuo mahdottomasti heitä jos vakio on n 1,4 mm. Toki liikaa on. Itse luulin että vakio on 1,1 mm. Mihin suuntaan koitit säätää?

Muok. NGK.COM antaa seuraavaa.  Eli jop 0.060 kärkivälillä eli 1,524mm.

Make: PONTIAC

Model: FIREBIRD - TRANS AM

Year: 1995

Engine: V8 - 5.7L -

NGK: GP platinum 

GP Single Platinum Spark Plug, 14mm Thread, 17.55mm (.691") Reach, 5/8" (16mm) Hex Size, Tapered Seat, Resistor, Projected Tip, Solid Terminal, Platinum Tipped Center Electrode, Trapezoid (Beveled Cut) Ground Electrode, .060" (1.5mm) Gap, Heat Range 5

NGK G-Power offers the performance and durability of platinum at a competitive price. The center electrode is fine wire platinum for better starts, superior acceleration and better fuel economy. Trapezoid cut ground electrode to reduce quenching.

Kirjoitettu

Pelkästään Delteq ei edellytä mitään vakiosta poikkeavia tulppia tai kärkiväliä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...