Jump to content

Firebird T/A:n etulokasuoja

Guest Redcat

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mikä tuon ilma-aukon toimintaperiaate on, kuuluuko tuonne sisäpuolelle

jotain letkuja vai onko "vapaasti hengittävä"?

Kuva on huono mutta toi holehan on oven vieressä.

ilma-aukko.jpg}

Kirjoitettu

Joku vaan sanoi että sieltä tulisi ihan oikeasti lämmintä ilmaa ulos koneen käydessä, siis pienellä puhalluksella jopa...

Kirjoitettu

saattaa pitää osittain paikkansakin kyllähän sitä lämmintä ilmaa pukkaa vähän joka ravosta kun kone on kuuma ja letit puhaltaa täysiä.

Kirjoitettu

Onkohan kukaan jälki asentanu noita sivu aukkoja??

Mun kärry kun on vähä liian uusi niin eihän tommosia enää mun versiossa ole ja tarttis kun ny kitissä ja kärrysäkin oli.

Vai tarviiko ruveta vaihteleen koko sivu peltiä ;D

Kirjoitettu

Minusta ainakin olisi helpointa vaihtaa koko suoja.

Minulla on tuolliset aukot vakiona lokasuojissa.

Kirjoitettu

tuo aukkohan on trans am:n lokasuojassa yleisin gtaissakaan en ole nähnyt samoin kuin formuloissa ja perusmalleissa ei ole näkynyt.

porin meetissähän oli yksi gta missä oli tuollaiset aukot ja kaveri sanoi että on olleet uudesta asti siinä.

mene ja tierä sitten.

Kirjoitettu

En ole minäkään nähnyt tuollaisia näin yleensä ottaen Firebirdeissä ja T/A:ssa.

En tiedä minkä perusteella niitä on joihinkin sattunut mukaan..

Kirjoitettu

Hieman off-topic mutta onko tohon mitään syytä miksi Trans Amia lyhennetään T/A? Siis toi kauttaviiva hämää. Vai onkohan kyseessä vaan Pontiacin markkinointiosaston keksimä lyhenne joka näyttää eksoottisemmalta kuin pelkkä TA... ::)

Kirjoitettu

Taitaa olla joku jenkkitapa erotella kirjaimia lyhenteistä tuolla kauttaviivalla. Esim. air condition == A/C...

Kirjoitettu

Tulee noi reiälliset lokasuojat Birdiin kohta kun... köh... kauniimpi puolisko ryttäsi toisen, no halvathan noi oli onneksi.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...