Jump to content

pakoputki klemmari..

Recommended Posts

Kirjoitettu

oletteko nähneet missään hyllyssä tällaisia? esim rp, us parts.ynm kotomaan putiikit..

http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=SUP%2D094%2D3000&N=700+4294923429+4294919986+115&autoview=sku

ei tarttee olla supertrap ;D mutta yhdellä pultilla.. hydrauli klemmari loppui paikallisessa 75mm ja ei mahdu nippa nappa 3"seen levityksen kohdalta. 80 mm kun olis..

lvi liikkeissä on 75mm rst kiristys pantoja, käytetään valurautasten viemäriputkien jatkoina

Kirjoitettu

IKH:lta olen tuohon omaan hakenu ja 3" on ainakin sopinu, hyvin kiristäneet ja auenneetkin tarvittaessa

Kirjoitettu

motonetissä ei ollut.. missä ja mikä se tuo IHK on??

Kirjoitettu

oletteko nähneet missään hyllyssä tällaisia? esim rp, us parts.ynm kotomaan putiikit..

http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=SUP%2D094%2D3000&N=700+4294923429+4294919986+115&autoview=sku

ei tarttee olla supertrap ;D mutta yhdellä pultilla.. hydrauli klemmari loppui paikallisessa 75mm ja ei mahdu nippa nappa 3"seen levityksen kohdalta. 80 mm kun olis..

Näyttää ihan halvalta Kerkolta...En oo kyllä ikinä noita nähny pakoputkissa,turboukkojen vakiokamaa sekä tietty raskaassa kalustossa.Ei välttämättä löydy ihan jokasesta siwasta  ;)

Kirjoitettu

Tuollaisilla mulla on ahtimen imuputket kiinni. En oikein usko, että tuolla tulisi pakoputken kiinnitykset kunnolla pitämään.

Niin ja IKH:sta hommattu.

Kirjoitettu

kestää ainakin tuo mikä mulla jo on, on sen verran vahva että kestää mun tarkoituksessa mutta on niin tiukka että ei mene kollektorin päälle jos klemmari on paikoillaan.. :-\

on jo vaihdettu pidemmät pultitkin..

Kirjoitettu

Pitäisi varmaan omaan kiesiin hommata parempi klemmari kun vaimennin meinaa tipahtaa jatkuvasti. Hiukan nolotti viime kesänä kun töistä lähtiessä jyräytin chevyn käyntiin ja pönttö tipahti roikkumaan remmin varassa. Ei muuta kun ruuvaamaan takaisin kiinni kymmenpäisen työporukan katsellessa.  :-[

Kirjoitettu

lvi liikkeissä on 75mm rst kiristys pantoja, käytetään valurautasten viemäriputkien jatkoina

juu ja niis on valmiina kummitiivisteetkin niin ei vuoda savuja ulos ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...