Jump to content

4gen ratin (wheelin steer) irroitus

Recommended Posts

Kirjoitettu

miten otetaan airbäckki ratti irti firebirdistä? onko mitään ongelmia? :W

Kirjoitettu

ratin takapuolilla on 4 ruuvia syvennyksessä, ne ruuvailet irti niin bagi lähtee, sitte vaan johto irti

Kirjoitettu

ok, jos akun navan ottaa irti niin niin päkin räjähdystä ei ilmeisesti tarvi pelätä? ja itse ohjauspörän irroituksessa ei ilmeisesti ole mitään sen kummempia erikoisuuksia?

tarkoitus on vaihtaa momon nahkaratti tilalle..

Kirjoitettu

ok, jos akun navan ottaa irti niin niin päkin räjähdystä ei ilmeisesti tarvi pelätä? ja itse ohjauspörän irroituksessa ei ilmeisesti ole mitään sen kummempia erikoisuuksia?

tarkoitus on vaihtaa momon nahkaratti tilalle..

ei oo mulla räjähdelly  ::)

luulenpa että katsastus-setä ei anna sulle leimaa kun airpäkkivalo alkaa palamaan ja koko päkki puuttuu.... :W

Kirjoitettu

bäckin otin irti mutta sitten huomasin sen ongelman että taitaa olla yhtä vaikea irroittaa ja varsinkin saada ohjauspyörä takaisin kuin 3genissä, pitääkö paikkansa. kuinka sen ohjauspyörän sais takaisin nätisti, siis jos se on samalainen systeemi?????

Kirjoitettu

bäckin otin irti mutta sitten huomasin sen ongelman että taitaa olla yhtä vaikea irroittaa ja varsinkin saada ohjauspyörä takaisin kuin 3genissä, pitääkö paikkansa. kuinka sen ohjauspyörän sais takaisin nätisti, siis jos se on samalainen systeemi?????

ei tuo niin ylitsepääsemättömän vaikeeta ole, ulosvetäjan tarttet, lukkoprikka pois, akselimutteri auki ja ulosvetäjällä ratti pois, takasinhan se menee plomps vaan :W

Kirjoitettu

ei tuo niin ylitsepääsemättömän vaikeeta ole, ulosvetäjan tarttet, lukkoprikka pois, akselimutteri auki ja ulosvetäjällä ratti pois, takasinhan se menee plomps vaan :W

missäs siinä lukkoprikka oli? akseli mutterin irroitin ja tiukassa tuntu olevan.. jos se noin hyvin menee takaisin niin on varmaan systeemi erillainen kuin 3genissä

Kirjoitettu

missäs siinä lukkoprikka oli? akseli mutterin irroitin ja tiukassa tuntu olevan.. jos se noin hyvin menee takaisin niin on varmaan systeemi erillainen kuin 3genissä

eiks siina akselinpäässä oo sellanen c-clippi ettei mutteria saa pois ennen kuin lukon poistaa

Kirjoitettu

eiks siina akselinpäässä oo sellanen c-clippi ettei mutteria saa pois ennen kuin lukon poistaa

ei ollut mulla ainakaan

• 3 months later...
Kirjoitettu

helppoa se oli, vaan lujassa kyllä oli. ei milllään irti ennenkuin tein ulosvetäjän.. mitäs backkivalolle pystyy tekeen, polttimo pois voi vai voiko sitä huijata jotenkin..

seuraava katsastus kun tulee niin kyllä mua fiduddaa että tuli vaihdettua mutta on toi nykynen kuin erimaailmasta orgis kärrynpyörään verrattuna

Kirjoitettu

sähköteknistä apua vähän tarvis koska tarvis saada virta pois johdoista jotka tulee ohjauspyörään. airback:sta lähti virta sulakkeen irroittamalla mutta radion säätö ja ratin taustavalojen sulaketta ei viittis ottaa koska silloin pimenee radio. ohjaupylvään läpihän ne johdot menee mutta en kyllä löytänyt vielä pylvään takaa niitä ratin sähköjohtoja, ei viitsis virtalukon johtoja katkoa.. :P miten tuo nyt kannattais toteuttaa

kun nyt löytäs sen liittimen mistä säis monitoimiratin virrat pois. kenelläkään mitään hajua ???

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...