Jump to content

moro taas

hillbilly

Recommended Posts

Kirjoitettu

Jii ei ollu mun aikaan kehissä mutta kiitos riimeistä... \m/

On Jii ollut mukana täällä jo pitkään ja hyvä niin  m/

Kirjoitettu

Jii on vanha parta, nyt sillä vaan on kansalaispalkkaa nauttivana seniorina aikaa norkoilla täällä palstalla...  ;D

Kirjoitettu

Mä oon laitellu tänne enemmän tai vähemmän (epä)asiallisia kommentteja kohta 5 vuotta. Aikaisemmista ei ole muistikuvaa...  ;D

Ja terveisiä täältä Kaakkois-Suomen aarniometsien keskeltä kaikille! m/

Kirjoitettu

tourneet, jaket ja muut käyttäjät. Liittykää hienoon klubiimme. Maksaa vain 20 euroa vuodessa. Saatte hienon lehden sekä pääsette jäsenosioon lukemaan ja kirjoittamaan. Siellä on tosi viksuja mielipiteitä.  ::) :-X ;D ;D

Kirjoitettu

tourneet, jaket ja muut käyttäjät. Liittykää hienoon klubiimme. Maksaa vain 20 euroa vuodessa. Saatte hienon lehden sekä pääsette jäsenosioon lukemaan ja kirjoittamaan. Siellä on tosi viksuja mielipiteitä.  ::) :-X ;D ;D

:W

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Tuota,mites sellainen oikein tapahtuu?Maksu,ym suhteen!

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

morjen täältäkin,kevättalven palstaa lueskelleena otin tänään ja maksoin jäsenmaksun/lähettelin postia

varmaan jossain tapahtumissa tullaan törmäilemään \m/

Kirjoitettu

morjen täältäkin,kevättalven palstaa lueskelleena otin tänään ja maksoin jäsenmaksun/lähettelin postia

varmaan jossain tapahtumissa tullaan törmäilemään \m/

Tervetuloa remmiin ja eikun viikon päästä Himokselle,edes käymään
Kirjoitettu

saa nähdä ehtiikö(rippijuhlia ym.)mut kesäloma alkaa juhannukselta ja olis tarkoitus heittää reissua

pari kesää on menny tallissa auton alla,niin myin projektit ja ostin 3g camaron jonka kävin kevättalvella

läpi eli nyt ajellaan m/

Kirjoitettu

ostin 3g camaron jonka kävin kevättalvella läpi eli nyt ajellaan m/

Asiaa.  m/ Laitahan jossain vaiheessa sitten kuvia ja infoa pirssista.  *clap*

• 2 years later...
Kirjoitettu

Tää taitaa olla tähän sopiva aihe  :W  ei onnistu elämä ilman jenkkiä joten teidän tuskaksenne taas suunnittelen paluuta kunhan vain löytyy sopiva peli alle ;D  nyt leikitty japsilla viimeset 1,5v ja hei, ihan oikeesti, kulkupuoli kunnossa(suht) mutta luonnetta puuttuu sitten senkin edestä!  m- pahoittelut jo etukäteen niille jotka muistavat meikäläisen :D

Kirjoitettu

Vanha suola janottaa  m/ Tervetuloa takaisin f-bodyjen maailmaan  m/ *clap*

Kirjoitettu

kerran f-bodysti,aina f-bodysti. :D jos autosta tykänny niin noinhan se menee. :D terve tuloo takasin,saat mun paikan kun olen poistumassa. ;D haaveena kyllä palata heti ku mahollista.nyt on kyl aika hyvät markkinat ostajalle. m/

Kirjoitettu

Tää taitaa olla tähän sopiva aihe  :W  ei onnistu elämä ilman jenkkiä joten teidän tuskaksenne taas suunnittelen paluuta kunhan vain löytyy sopiva peli alle ;D   nyt leikitty japsilla viimeset 1,5v ja hei, ihan oikeesti, kulkupuoli kunnossa(suht) mutta luonnetta puuttuu sitten senkin edestä!   m- pahoittelut jo etukäteen niille jotka muistavat meikäläisen :D

Kuulinki jotain huhuja, tossa joku pari viikkoa sitte... pikku tauko ja välillä isompi, tekee aina hyvää

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...