Cosa Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Jii ei ollu mun aikaan kehissä mutta kiitos riimeistä... On Jii ollut mukana täällä jo pitkään ja hyvä niin
Senior Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Kaakkois-Suomen aarniometsien aluepäällikkö Jii
Nupa Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Jii ei ollu mun aikaan kehissä mutta kiitos riimeistä... Jii on vanha parta, nyt sillä vaan on kansalaispalkkaa nauttivana seniorina aikaa norkoilla täällä palstalla...
Jii Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2009 Jii ei ollu mun aikaan kehissä mutta kiitos riimeistä... Mä oon laitellu tänne enemmän tai vähemmän (epä)asiallisia kommentteja kohta 5 vuotta. Aikaisemmista ei ole muistikuvaa... Ja terveisiä täältä Kaakkois-Suomen aarniometsien keskeltä kaikille!
Sarita Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2009 tourneet, jaket ja muut käyttäjät. Liittykää hienoon klubiimme. Maksaa vain 20 euroa vuodessa. Saatte hienon lehden sekä pääsette jäsenosioon lukemaan ja kirjoittamaan. Siellä on tosi viksuja mielipiteitä. ;D
Mika Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2009 tourneet, jaket ja muut käyttäjät. Liittykää hienoon klubiimme. Maksaa vain 20 euroa vuodessa. Saatte hienon lehden sekä pääsette jäsenosioon lukemaan ja kirjoittamaan. Siellä on tosi viksuja mielipiteitä. ;D
tournee Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 tourneet, jaket ja muut käyttäjät. Liittykää hienoon klubiimme. Maksaa vain 20 euroa vuodessa. Saatte hienon lehden sekä pääsette jäsenosioon lukemaan ja kirjoittamaan. Siellä on tosi viksuja mielipiteitä. ;D Tuota,mites sellainen oikein tapahtuu?Maksu,ym suhteen!
TexFinn Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2009 Kannattaa varmaan laittaa yyvee nimimerkille BlackZ. Maksutiedot kylla loytyvat muistaakseni tuolta Tiedotusosiostakin. Topikin nimi taitaa olla "Jasenmaksu 2008", tai jotain sinnepain. Vuosi on vaara, mutta tiedot kai ovat pysyneet samana. Siita se lahtee! EDIT: http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=23836.0
ile69 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2009 morjen täältäkin,kevättalven palstaa lueskelleena otin tänään ja maksoin jäsenmaksun/lähettelin postia varmaan jossain tapahtumissa tullaan törmäilemään
set28 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2009 morjen täältäkin,kevättalven palstaa lueskelleena otin tänään ja maksoin jäsenmaksun/lähettelin postia varmaan jossain tapahtumissa tullaan törmäilemään Tervetuloa remmiin ja eikun viikon päästä Himokselle,edes käymään
ile69 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2009 saa nähdä ehtiikö(rippijuhlia ym.)mut kesäloma alkaa juhannukselta ja olis tarkoitus heittää reissua pari kesää on menny tallissa auton alla,niin myin projektit ja ostin 3g camaron jonka kävin kevättalvella läpi eli nyt ajellaan
TexFinn Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2009 ostin 3g camaron jonka kävin kevättalvella läpi eli nyt ajellaan Asiaa. Laitahan jossain vaiheessa sitten kuvia ja infoa pirssista.
ile69 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2009 tommonen laitellaa tietoja kun ehditään
forssi83 Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2011 Tää taitaa olla tähän sopiva aihe ei onnistu elämä ilman jenkkiä joten teidän tuskaksenne taas suunnittelen paluuta kunhan vain löytyy sopiva peli alle nyt leikitty japsilla viimeset 1,5v ja hei, ihan oikeesti, kulkupuoli kunnossa(suht) mutta luonnetta puuttuu sitten senkin edestä! pahoittelut jo etukäteen niille jotka muistavat meikäläisen
Mika Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2011 Vanha suola janottaa Tervetuloa takaisin f-bodyjen maailmaan
rokzetä Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2011 kerran f-bodysti,aina f-bodysti. jos autosta tykänny niin noinhan se menee. terve tuloo takasin,saat mun paikan kun olen poistumassa. haaveena kyllä palata heti ku mahollista.nyt on kyl aika hyvät markkinat ostajalle.
Markus Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2011 Tää taitaa olla tähän sopiva aihe ei onnistu elämä ilman jenkkiä joten teidän tuskaksenne taas suunnittelen paluuta kunhan vain löytyy sopiva peli alle nyt leikitty japsilla viimeset 1,5v ja hei, ihan oikeesti, kulkupuoli kunnossa(suht) mutta luonnetta puuttuu sitten senkin edestä! pahoittelut jo etukäteen niille jotka muistavat meikäläisen Kuulinki jotain huhuja, tossa joku pari viikkoa sitte... pikku tauko ja välillä isompi, tekee aina hyvää
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään