FatBastard Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2009 Löytyskö keneltäkään ylimääräistä muoviholkkia joka tulee öljypumpun ja sen akselin liitoskohtaan. Olin laittamassa uutta pumppua paikoilleen niin joutu pientä väkivaltaa käyttämään kun holkki ei mennyt paikalleen niin tietenkin se sitten lohkesi paskaksi. Tai onko jotain vastaavaa materiaalia tai konstia jonka siihen voisi laittaa. Jostain syystä edellinenki pusla lähti kahdessa osassa irti eli paskana sekin.
hukkis Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2009 Osta sellanen akseli,jossa on metallinen holkki valmiina.Ei tarvii pelleillä niiden muovirihveleiden kanssa.Mulla taitaa olla pari ylimäärästä puikkoa,jos ei tähän hätään muualta löydy.
FatBastard Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2009 Paljollako luovut semmosesta akselista?
hukkis Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2009 15e maksas tikku.Tietääkö muuten kukaan onko mitään eroa perinteisen pikkulohkon ja LT:n pumpun käyttöakseleilla.Näkyy olevan joitain myytävänä 55-93 vuotisiin ja toisia 55-96 malleihin??Tässä mun puikossa lukee 55-93...
Nova Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2009 Ei mitään eroa. Mellinin IES-55 tai jotain tais olla mitä olen itse kättänyt.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään