timok Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2009 Tähän kokoonpanoon tarvittais imusarja ( lohko 305 cid ja vm -88 ja kannet TFS 30300007 ) itse olin miettinyt Edelbrockin RPM air gap imusarjaa mutta tulikin ongelma, se jota ensin mietin oli Edelbrock 7501 mutta ei kuulemma käy tuohon minun lohkoon on vain alle - 86 lohkoihin ja sitten oli pelkkä RPM imusarja joka olisi pelkästään rauta kansille onko näin että mun kokoonpanoon ei löydy RPM imusarjaa ja miten muut on ratkaissut asian.
hukkis Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2009 Ei tuossa pitäs olla muuta eroo ku keskimmäisten kiinnityspulttien kulma ja monissa tarvike imusarjoissa on valmiiks isommat reiät niissä kohtaa.Suht helppo jopi on myös isontaa ne reiät,jos tarvii.
timok Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2009 kiitos vinkistä imusarja hankittu (edelbrock 7501) sopii hyvin ja kulma ero on aika pieni keskimmäisillä pulteilla
Teac Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2009 Itse laitoin keskipulttien alle kiilaprikat, joita käytetään mm. i-palkkien kiinnityksissä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään