ice_man76 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2009 aikas pitkä hermosen miehen hommaa sanoisin 3h ja kädet verillä Rupee tuntuun että hepommalla pääsis kun nykäsis koko moottorin pois ja tsekkais kaikki paikat kerralla
Nupa Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2009 Varsinkin apparin puoli, jos johdotat orkkistietä, on
Senior Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2009 aikas pitkä hermosen miehen hommaa sanoisin Onpa hyvinkin, on... kakkonen onnistuu paremmin kun siirtelee laturin syrjään... ja kasia varten ehkä startti pois. Tsemppiä, ota välillä olutta.
Cosa Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2009 Kauhulla odotan taas seuraavaa vaihtoa... Muta mutta, olut auttaa. Tosin projekti hieman venyy.
mikke Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2009 täh noi naruthan on läpihuutojuttu itte tulppiin verrattuna, en tosin pujota apparinpuolta apulaiterungon ympäri vaan lohkon ja laiterungon välistä eipähän hihnapyörät ahdistele
-vellu Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2009 Operaation jälkeen on kädet hellänä pari kolme päivää ja mustelmia käsissä tuossa noin kymmenen senttiä ranteen yläpuolella ...niin ja ne ihanat AS&M:n peltisarjat
ice_man76 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2009 Aluperäistä rettiä mentiin kauheeta hommaa, en tee toiste :'(
Senior Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2009 ...niin ja ne ihanat AS&M:n peltisarjat Ite möit ne minulle....
Marko Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2009 täh noi naruthan on läpihuutojuttu itte tulppiin verrattuna, en tosin pujota apparinpuolta apulaiterungon ympäri vaan lohkon ja laiterungon välistä eipähän hihnapyörät ahdistele Kaverin kanssa vaihdettin tulpat 2h:iin kaikki yläkautta paitsi vasen taaimmainen.
Nupa Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2009 Kaverin kanssa vaihdettin tulpat 2h:iin kaikki yläkautta paitsi vasen taaimmainen. joitte siis yli tunnin olutta
kati Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2009 joitte siis yli tunnin olutta Tuu vaihtaa mulle tulpat,juuaa sit olutta vaikka toinenki tunti
Cosa Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Tuu vaihtaa mulle tulpat,juuaa sit olutta vaikka toinenki tunti
Marko Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 joitte siis yli tunnin olutta Itse asiassa itse vaihdoin vaseman 3 ensimmäistä tulppa ja loppu ajan katselin vierestä. Ja juomana oli Jack Danielssiä..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään