Jump to content

doddii auto käy mut niin flektitkin???


Recommended Posts

Kirjoitettu

onko kenelläkään ollu kokemusta?

SES valo palaa ja kummatkin flektit pyörii?

Viimekesänä teki samaa satunnaisesti mut nyt aina kun käynnistää.

 

:-[

Kirjoitettu

on käyny. poksi on vikatilassa ja tarvis saada vikakoodi luettua et tietäis mitä anturia se herjaa. lämpötila anturi poksille on vesipumpussa sen piuhat kattosin ekana ovatko kiinni.

Kirjoitettu

Joo kattelin et kaikki piuhat on kiinni.

Ja kun pistokkeeseen tökkää klemmarilla niin rupee flektit pyöriin eli pitäis olla kunnossa.

Vaan ei ole >:(

 

Pitää sitten huomenna ajaa piuhan päähän jonnekin että saa faktaa *clap*

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...