ice_man76 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Doddii ja lisää ongelmaa vähän joutuu pitkään starttaamaan ennen kun käynnistyy. Ja sittenkin hetken aikaa käy miten sattuu 1000-1600 kierroksen välillä, tyhjäkaynti seilaa. Eikä meinaa ottaa jenkaa.(röpöttämällä) Sit yks kaks toimii??? WOE WOE NÄIDEN VEHKEIDEN KANSSA!!! > > Huomenna piuhaan katteleen ongelmien ytimiä.
mikke Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2009 siel on joku anturi ny tiensä päässä oireet on liianki tuttuja, mut kaapelin päässä se yleensä selviää
ice_man76 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2009 Nyt on jäljellä enään pitkään starttaus, heikkeneeköhän tua (ICM) ajan myötä??
ice_man76 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2009 Taiskin olla vaan kondensiovettä kertyny tankkiin talven aikana Ajettu ny joku 100km ja vähän välillä nykäsee enään Tänään pitäis OBD piuhan tulla niin näkee pikkasen syvemmälle
Chevy Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2009 Taiskin olla vaan kondensiovettä kertyny tankkiin talven aikana laita masinolia tankkiin
Markus Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2009 Rikki menevän sytkämodulin oireita...
ice_man76 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2009 Kumpa ei olisi ja taas meni satanen jos on
Guest Jukke Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2009 Rikki menevän sytkämodulin oireita... Lähtee hyvin käyntiin, mutta sammuu muutaman minuutin päästä, eikä lähde uudestaan käyntiin ennenkuin on täysin jäähtynyt.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään