Jump to content

Kyllä ny on ongelmaa PRKL!! sahaamalla käymään LT1


Recommended Posts

Kirjoitettu

Doddii ja lisää ongelmaa vähän joutuu pitkään starttaamaan ennen kun käynnistyy.

Ja sittenkin hetken aikaa käy miten sattuu 1000-1600 kierroksen välillä, tyhjäkaynti seilaa.

Eikä meinaa ottaa jenkaa.(röpöttämällä)

Sit yks kaks toimii???

 

WOE WOE NÄIDEN VEHKEIDEN KANSSA!!! >:( >:( >:( >:(

 

Huomenna piuhaan katteleen ongelmien ytimiä.

Kirjoitettu

siel on joku anturi ny tiensä päässä oireet on liianki tuttuja, mut kaapelin päässä se yleensä selviää

Kirjoitettu

Nyt on jäljellä enään pitkään starttaus, heikkeneeköhän tua (ICM) ajan myötä??

Kirjoitettu

Taiskin olla vaan kondensiovettä kertyny tankkiin talven aikana :W 

 

Ajettu ny joku 100km ja vähän välillä nykäsee enään

 

Tänään pitäis OBD piuhan tulla niin näkee pikkasen syvemmälle \m/

Kirjoitettu

Taiskin olla vaan kondensiovettä kertyny tankkiin talven aikana :W 

 

laita masinolia tankkiin

  • 1 month later...
Kirjoitettu

Rikki menevän sytkämodulin oireita...

 

Lähtee hyvin käyntiin, mutta sammuu muutaman minuutin päästä, eikä lähde uudestaan käyntiin ennenkuin on täysin jäähtynyt.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...