Jump to content

KITT-auto 16.5 Porvooseen hääautoksi - löytyykö mistään??

Recommended Posts

Kirjoitettu

Olen menossa naimisiin 16.5 Porvoossa ja etsimme häihimme KITT-autoa (joko ihan kunnon replicaa tai pelkästään mustaa Pontiac Trans Amia, joka muistuttaa KITT:iä)! Meillä on 80-luku teemana häissämme, joten KITT sopisi teemaan kuin nakutettu. Olisiko kukaan tällaisen auton omistaja vapaana tuona viikonloppuna ja halukas tulemaan Porvooseen n. klo 14.00, jolloin vihkitilaisuus tuomiokirkossa päättyy. Sieltä tarvitsisimme ainoastaan kyydin läheiseen ravintolaan, joka sijaitsee Porvoon jokirannassa.

Jos jostain joku vapaaehtoinen ilmoittautuisi minulle, niin voimme sitten sopia korvauksesta sekä muista yksityiskohdista!!

Pliis, auttakaa "hädässä" olevaa ja vastailkaa tähän viestiin ja pistäkää sana kiertämään! Kiitos kaikille jo etukäteen!

Melina

Kirjoitettu

Löytyyhän noita KITT autoja täältä, esim. nimimerkillä Bluehill on vähintäänkin näyttävä replica olemassa  m/

Kirjoitettu

Takapenkillä "hyvät" tilat morsiamen kuteille :D

No sama se,kait sinne mahtuu  ???

Kirjoitettu

Hieno idea! Toivottavasti bluehill taipuu ;D Takapenkki on kyllä todellinen tilaihme morsiammelle, mut pelkääjän penkkiä saa eteenpäinkin kunnolla ;D

Kokkolan KITT taitaa olla vähän liian kaukana ja Tampereen KITT ilmeisesti vielä kesken. Turun KITT:stä ei taas o hetkeen kuulunu mitään ;D

Jos homma toteutuu, niin älä unohda toimittaa meillekin paria kuvaa!

Kirjoitettu

Miksi morsiamen pitäisi olla takapenkillä  ;D

Juuri niin. Puikkoihin vaan ja itse takapenkille korkkaushommiin.  m/

Kirjoitettu

Juuri niin. Puikkoihin vaan ja itse takapenkille korkkaushommiin.   m/

Arki ja todellisuus valkenee heti morsiammelle.

Kirjoitettu

Miksi morsiamen pitäisi olla takapenkillä  ;D

niiin, sullakin taitaa tuo emäntä määrätä tahdin ;D

Kirjoitettu

Peiliinkö vilkaisit?  ;D

Soo soo ...  olet nyt hengenvaarassa  \m/

Kirjoitettu

Soo soo ...  olet nyt hengenvaarassa   \m/

700 kilsan päästä on hyvä vittuilla.   ;D

Kirjoitettu

Kiitos BlackZ ja Jii vastauksesta! Ikävä kyllä Bluehill ei ole vastannut lähettämääni sähköpostiin (siihen osoitteeseen, joka löytyi Jii:n lähettämistä kuvista), joten olen edelleen pulassa!

Eikö keltään pääkaupunkiseutulaiselta löytyisi edes sitä mustaa Pontiac Trans Amia ja vapaata lauantaita tuolloin 16.5???

Ja, joo, takapenkillä voi olla vähän ahdasta (onneksi ei kuitenkaan ole vannehametta), mutta viis siitä! Ja voin kyllä itsekin ajaa, jos vain omistaja uskaltaa päästää rattiin! ;D

Kirjoitettu

siihen osoitteeseen, joka löytyi Jii:n lähettämistä kuvista

Toi osoite ei oo Bluehillin, vaan valokuvaajan. Noissa kuvissa oli vaan kuva Bluehillin autosta.

Kirjoitettu

Miten saisin yhteyttä tähän Bluehilliin?? En osaa käyttää tätä palvelua niin hyvin, että osaisin etsiä hänen yhteystietojaan täältä... Ilmeisesti on mahdollista lähettää yksityisviestejä foorumin käyttäjille, mutta miten???

Kirjoitettu

Kiitos avusta Chevy!! Mutta näyttäisi siltä, että Bluehill asuu Lapissa...  :(

Eli etsintäkuulutan edelleen pääkaupunkiseudulta tai Porvoon lähialueilta mustia Pontiac Trans Amejä, jotka edes etäisesti muistuttaisivat KITTiä malliltaan. Ja jolla olisi mahdollisuus tulla käväisemään Porvoossa la 16.5. Palkkio tietenkin tiedossa!

Kirjoitettu

Shadowcastin osoite mulla itse asiassa olikin seuraavana listalla (kun löysin kuvan galleriasta), jos ei Bluehill tärppää... Ja täytyy sitten kokeilla myös Juhaa... KIITOS TAAS!  :-*

Kirjoitettu

Jos ei tärppää, niin sitten siirryt seuraavaan generaatioon mustissa... ;D

Kirjoitettu

Jos ei tärppää, niin sitten siirryt seuraavaan generaatioon mustissa... ;D

Öh, ei ehkä ihan sama asia...  ::)

Kirjoitettu

Laitoin jo yv:ä KITTille.

Sanon silti täälläkin, että valitettavasti K.I.T.T. on ihan yksityiskäytössä riskien minimoimiseksi. Olen tuuminut, ettei se tee kuin joskus näyttelykeikkoja ja niitäkin vaan oman mielensä mukaan ;D

Kirjoitettu

Ikävä kyllä sitä KITTiä ei sitten löytynyt mistään... :( Aika loppuu kesken, joten täytynee tyytyä hevoskärryajeluun, joka oli varasijalla. Se sentään löytyy ihan täältä Porvoosta, mutta ei kyllä ole mitenkään kasaria. Kiitos kuitenkin kaikille, jotka yrittivät auttaa!! Mukavaa porukkaa näillä sivuilla.  :)

Kirjoitettu

Harmillista :( Luulis, että tuollainen olis ollu helppo keikka. Onnea joka tapauksessa! :)

Kirjoitettu

Harmillista :( Luulis, että tuollainen olis ollu helppo keikka. Onnea joka tapauksessa! :)

Kokemuksesta voin sanoa että hääautoilu ei ole sitä helpointa hommaa... ;D Harmi kun ketään ei suostunut.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...