jaedhi Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2009 Monta vuotta olen pystynyt tätä takasumarin laittoa välttelemään, mutta nyt katsastuksessa merkkasivat rekisteriotteseen "takasumuvalo puuttuu". Miten tuon voi helpoiten kytkeä katsatuksen ajaksi toimimaan, enää kun ei voi rekisteriotetta koirallekkaan syöttää Voiko sähkön ottaa ajovaloreleeltä ja miten? Itse takasumuvalon ns. väliaikainen laittohan on aika helppo, mutta tuo kytkentäpuoli vähän askarrutta ja miten releeltä voi/uskaltaa sähköä rosvota? Mun autossa alkaa olla se tilanne, että katsastusremontti tarkoittaa enemmänkin katsastusmodifiointia, rekkari, sumari jne. Joka vuosi tuntuu löytyvän jotain mikä ei kelpaa katsastuksessa, vaikka edellisenä vuonna se onkin mennyt läpi.
Mika Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2009 Nimimerkki Seniorilla on oiva kytkentä takasumarille
Chevy Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2009 no periaatteessa tuo vaati katkaisijan (valolla) ohjaamoon,ei se välttämättä mitään relettä tarvii (21W)
kati Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2009 Mä laitoin punasen polttimon toisee pakkivalon kantaa ja johto etusumarin releeltä,toimii samasta katkasiasta.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään