Jump to content

Pääjarrusylinteri 3geniin jossa isommat jarrut (esim LS tai C5)?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Minkälaisia pääsylintereitä ootte laittanu isompien jarrujen kanssa ja kuinka toimii vakio sylinterillä?

Kirjoitettu

aivan vakio pääsylinterillä mennään. Mullahan on takana alunperin rummut joten mulla on myös isompi pääsylkky alunperinkin jo (sama kuin 1le varustepaketissa)

Kirjoitettu

Edessä C5 ja takana 89-97-tyyliset levyt ja vakio sylkky. Auto on alunperinkin 4xlevyt auto.

Ei mitään moittimista jarruissa.

Kirjoitettu

aivan vakio pääsylinterillä mennään. Mullahan on takana alunperin rummut joten mulla on myös isompi pääsylkky alunperinkin jo (sama kuin 1le varustepaketissa)

Sama tarina mulla. Hyvin pelittää.

Kirjoitettu

Onko isompien jarrujen jälkeen pidentyny polkimen liikerata jarruttaessa?

Voi olla tietysti et mulla vaikuttaa enemmän, kun noita sylintereitä tulee 12 ja onko niitä

4x levyllisessä -87 mallissa 4 vai 6kpl alunperin (siis yhteensä kaikissa neljässä jarrussa) ???

Kirjoitettu

Onko isompien jarrujen jälkeen pidentyny polkimen liikerata jarruttaessa?

Voi olla tietysti et mulla vaikuttaa enemmän, kun noita sylintereitä tulee 12 ja onko niitä

4x levyllisessä -87 mallissa 4 vai 6kpl alunperin (siis yhteensä kaikissa neljässä jarrussa) ???

Jarrusylinterien määrän lisäksi vaikuttaa tietenki niiden koko. Joka tapaukses, voisin sanoa omasta laitteesta että polkimen liikerata on kasvanut hieman mutta ei mielestäni häirittevästi

Kirjoitettu

Jarrusylinterien määrän lisäksi vaikuttaa tietenki niiden koko. Joka tapaukses, voisin sanoa omasta laitteesta että polkimen liikerata on kasvanut hieman mutta ei mielestäni häirittevästi

Joo size matters. Pitää vaan kokeilla ja jos häirittee niin sit vaihtaa joku pulttaa kiinni isompi malli. ::)

Kirjoitettu

Joo size matters. Pitää vaan kokeilla ja jos häirittee niin sit vaihtaa joku pulttaa kiinni isompi malli. ::)

mulla on ls1 auton pääsyltty pulttijako on sama vain pieni holkki pitää tehdä ja istuu. on keveämpi ja normaalimpi säiliö

Kirjoitettu

mulla on ls1 auton pääsyltty pulttijako on sama vain pieni holkki pitää tehdä ja istuu. on keveämpi ja normaalimpi säiliö

Laitan ehkä tonne "ostetaan" osioon kyselyä, jos kaipailen myöhemmin. m/

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

mulla on kans LS1:n sylkky, pultattuna suoraan kiinni. Poljin ottaa alempana kiinni kun vakio, mutta eiköhän se asia saada korjattua.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...