Mika Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Paljonko se olikaan LT1:sen öljytilavuus suodattimen kanssa ja ilman...? Tiedän, että manuaaleista löytyy, mutta ei ole nyt kirja käsien ulottuvilla....
letkume Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Olisko ollu 4.5quarttia... Voipi mennä likemmäs 5. 4.5 US quarts ~ 4.3 l Eli kannu ja litran törppö jos ostaa..
Marko Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Valvolinen 5L pöntön kun ostaa riittää justiinta kun vaihtaa suodattimen.
Mika Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Ok, eli sillä sitten pärjätään. Pitääpä vaihtaa öljyt pitkästä aikaa....
TexFinn Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 5 US quarts, eli 4.7 litraa. Itse olen monta kertaa saanut menemaan vahan enemmankin kun on rauhassa valutellut viimeisetkin tipat ulos.
Marko Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 5 US quarts, eli 4.7 litraa. Itse olen monta kertaa saanut menemaan vahan enemmankin kun on rauhassa valutellut viimeisetkin tipat ulos. Juu aikalailla tuon 5L on saanut rauhassa kaadella sisään. Toki riippuu jos oikein pieni suodatin niin sitten ei.
Mika Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 5 US quarts, eli 4.7 litraa. Itse olen monta kertaa saanut menemaan vahan enemmankin kun on rauhassa valutellut viimeisetkin tipat ulos. Pitää siis valuttaa päivä alas....
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään