Jump to content

"Linnunkuvia" eli tarrojen tekijöitä?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Näistä on ollut juttua eli tekeeköhän kukaan kerholaisista vielä noita tarroja? Jos kyselee ensin täältä ennee e-baystä tms.. paikasta tilaamista ...

Tarve olisi  noilla pilarissa oleville "lintukuville", konepellin lintukuvalle ja mohdollisesti ikkunan yläreunaan tulevalle "Pontiac" tekstille?

Tarran malli on ilmeisesti jotenkin erilainen 1991-1992 mallissa eli auto 1991 Firebird "base"  ...

Kirjoitettu

Mulla on muutamia erillaisia -kokosia b-pilari  lintutarroja joita oon teettanny, minkalaisen haluut ???

Kirjoitettu

Tarvisi vain nuo linnut eli pilareihin ja keulaan. Tarkistan vielä tuon värin eli taitaa olla hopea/harmaa tuossa punaisessa autossa.

Mitähän nuo pelkät linnut "kustantavat"?  ???

e-bayssa noita on aika edullisesti, mutta kun ei ole ihan varma  saako jotain kiiltokuvia, jotka irtoavat ensimmäisessä konepesussa  ;D

Kirjoitettu

meet tarrafirmaan.. ottavat netistä kuvan koneelle ja tulostavat tarrana.. ei maksa paljoo.. vielä parempi että etsit itse kuvan ja paat sen sähköpostina vaikka niille ja tadaa.. näin ainakin itse toimin kun tarvitsin tarroja ed.autoon

Kirjoitettu

mohdollisesti ikkunan yläreunaan tulevalle "Pontiac" tekstille?

todella mauton  ;D

Kirjoitettu

todella mauton  ;D

Aika mauton ja laitettuna vielä punaiseen autoon  :P

Kirjoitettu

meet tarrafirmaan.. ottavat netistä kuvan koneelle ja tulostavat tarrana.. ei maksa paljoo.. vielä parempi että etsit itse kuvan ja paat sen sähköpostina vaikka niille ja tadaa.. näin ainakin itse toimin kun tarvitsin tarroja ed.autoon

ääh..liian vaikeaa näin tyhmälle miehelle ...mielummin ostaa valmiina sopivat  :)

Kirjoitettu

ääh..liian vaikeaa näin tyhmälle miehelle ...mielummin ostaa valmiina sopivat  :)

niin, tossa voi joutua puhuu jollekkin ihan kasvotusten  ;D

Kirjoitettu

Mulla on muutamia erillaisia -kokosia b-pilari  lintutarroja joita oon teettanny, minkalaisen haluut ???

Mitä kokoja ja värejä? Onko vain pilareihin eli se "nokkalintu" suurempi?  ???

Kirjoitettu

Mitä kokoja ja värejä? Onko vain pilareihin eli se "nokkalintu" suurempi?  ???

konepeltilintua ei oo , vain "pikkulintuja" kromi-musta, musta outline, kromi outline on ainakin

10e

Kirjoitettu

olisiko kenelläkään tietoa, mistä voisi saada konepeltilinnun sapluunan. Ajattelin että maalaan base kerroksen, ja candykerroksen väliin, linnun ääriviivat. tiedä sitten näyttäisikö se hyvältä kylläkään edes

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...