Markkien Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Näistä on ollut juttua eli tekeeköhän kukaan kerholaisista vielä noita tarroja? Jos kyselee ensin täältä ennee e-baystä tms.. paikasta tilaamista ... Tarve olisi noilla pilarissa oleville "lintukuville", konepellin lintukuvalle ja mohdollisesti ikkunan yläreunaan tulevalle "Pontiac" tekstille? Tarran malli on ilmeisesti jotenkin erilainen 1991-1992 mallissa eli auto 1991 Firebird "base" ...
pantera Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Mulla on muutamia erillaisia -kokosia b-pilari lintutarroja joita oon teettanny, minkalaisen haluut
LOB Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 tollaset löytyis varmaan aika nopeesti.
Markkien Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Tarvisi vain nuo linnut eli pilareihin ja keulaan. Tarkistan vielä tuon värin eli taitaa olla hopea/harmaa tuossa punaisessa autossa. Mitähän nuo pelkät linnut "kustantavat"? e-bayssa noita on aika edullisesti, mutta kun ei ole ihan varma saako jotain kiiltokuvia, jotka irtoavat ensimmäisessä konepesussa
balez Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 meet tarrafirmaan.. ottavat netistä kuvan koneelle ja tulostavat tarrana.. ei maksa paljoo.. vielä parempi että etsit itse kuvan ja paat sen sähköpostina vaikka niille ja tadaa.. näin ainakin itse toimin kun tarvitsin tarroja ed.autoon
balez Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 mohdollisesti ikkunan yläreunaan tulevalle "Pontiac" tekstille? todella mauton
Markkien Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 todella mauton Aika mauton ja laitettuna vielä punaiseen autoon
Markkien Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 meet tarrafirmaan.. ottavat netistä kuvan koneelle ja tulostavat tarrana.. ei maksa paljoo.. vielä parempi että etsit itse kuvan ja paat sen sähköpostina vaikka niille ja tadaa.. näin ainakin itse toimin kun tarvitsin tarroja ed.autoon ääh..liian vaikeaa näin tyhmälle miehelle ...mielummin ostaa valmiina sopivat
balez Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 ääh..liian vaikeaa näin tyhmälle miehelle ...mielummin ostaa valmiina sopivat niin, tossa voi joutua puhuu jollekkin ihan kasvotusten
Markkien Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Mulla on muutamia erillaisia -kokosia b-pilari lintutarroja joita oon teettanny, minkalaisen haluut Mitä kokoja ja värejä? Onko vain pilareihin eli se "nokkalintu" suurempi?
pantera Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2009 Mitä kokoja ja värejä? Onko vain pilareihin eli se "nokkalintu" suurempi? konepeltilintua ei oo , vain "pikkulintuja" kromi-musta, musta outline, kromi outline on ainakin 10e
Jani Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2009 olisiko kenelläkään tietoa, mistä voisi saada konepeltilinnun sapluunan. Ajattelin että maalaan base kerroksen, ja candykerroksen väliin, linnun ääriviivat. tiedä sitten näyttäisikö se hyvältä kylläkään edes
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään